וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה נחתה שוב על תיכון באשקלון; פצועה באשכול

יהושע בריינר ורמי שני

19.11.2012 / 19:06

לדברי עדי ראייה, כיפת ברזל החטיאה את הרקטה, שלמרבה המזל לא התפוצצה. עוד 2 רקטות יורטו. נער ששיחק כדורגל במקום: "לא היה איפה להתחבא". לפחות 120 רקטות נורו מהבוקר

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: מטח גראדים לעבר אשקלון, הבוקר)

הירי אינו פוסק לרגע: לאורך היום (שני) נמשכו כל העת מטחי הרקטות מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום - אם כי לפי שעה, לראשונה מאז יום רביעי, לא היה ירי למרכז. הערב נחתה רקטה על גג של בית ספר תיכון באשקלון, לא הרחק מתיכון נוסף שנפגע מרקטה בבוקר. הרקטה פגעה בגג הבניין אבל לא התפוצצה, וחבלני משטרה טיפלו בנפל. שתי רקטות נוספות יורטו בשמי העיר על ידי מערכת "כיפת ברזל". לטענת עדי ראייה, שיגור נוסף של "כיפת ברזל" החטיא את הרקטה שפגעה בבית הספר.

שניר סופר, נער בן 19 תושב אשקלון שהיה עד לנפילת הרקטה, סיפר לוואלה! חדשות: "שיחקנו כדורגל במגרש ליד בית הספר, כי אנחנו משחקים בקבוצת הפועל ורצינו להתאמן יחד. פתאום הייתה אזעקה ולא היה לנו איפה להתחבא, ואז ראינו את כיפת ברזל מעלינו. תוך כדי שמענו פיצוץ אדיר והבנו ישר שזה נחת לידנו. באה המשטרה, והכוונו אותם. רק רצינו לשחק כדורגל, מה כבר ביקשנו?".

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות:
דיווח: הוסכם על רגיעה, מחלוקת על שלבי היישום
מעל 100 הרוגים ברצועה; חוסלו בכירים בג'יהאד
מילואימניקים: "קונים אוכל בבאר שבע ולא מתקלחים"
איך עוזרים לילדים להתמודד עם מצב החירום?
לייב בלוג: עדכונים שוטפים מיומו השישי של "עמוד ענן"

נפילת רקטה באשקלון. דרור עינב
סריקות במקום נפילת רקטה באשקלון, מוקדם יותר היום/דרור עינב

במהלך שעות אחר הצהריים והערב היו אירועי ירי נוספים, בעיקר לעבר מועצת אשכול, שם נמנו נפילות רבות ואישה אחת נפצעה קל מרסיסי פצצת מרגמה, וכן באזור מועצת שער הנגב. בסביבות השעה 17:00 יורטו על ידי "כיפת ברזל" ארבע רקטות שנורו מעל באר שבע. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח. בסביבות 15:00 יירטה "כיפת ברזל" ארבע רקטות שנורו לעבר העיר אשדוד. בצהריים התפוצצו כמה רקטות בשטחים פתוחים באזור שדרות.

לפנות ערב סיכמו בדובר צה"ל את נתוני הירי לעבר ישראל (שבינתיים כבר גדלו): מאז תחילת מבצע "עמוד ענן", שוגרו 1,128 רקטות לשטחי ישראל, מתוכן 116 היום. עוד נמסר על 121 שיגורים כושלים (שנפלו בשטח הרצועה), מתוכם 11 היום. 328 רקטות יורטו מתחילת המבצע על ידי "כיפת ברזל", מתוכן 23 היום.

לפניות לכתב: יהושע בריינר: joshjosh@walla.com

רקטה נפלה בבית ספר באשקלון, נובמבר 2012. יהושע בריינר
בית הספר שנפגע/יהושע בריינר
רקטה נפלה בבית ספר באשקלון, נובמבר 2012. יהושע בריינר
בית הספר שנפגע/יהושע בריינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully