וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפת ברזל רוחנית: רבנים ערכו תפילות למען צה"ל

שבתאי בנדט

19.11.2012 / 3:25

מקובלים מישיבת "אור הרשב"י" הגיעו לבאר שבע וערכו תפילות מיוחדות למען החיילים, בהשתתפות עשרות תושבים. הרב עובדיה יוסף והרב שלמה עמאר יזמו תפילה בכותל המערבי

כחלק מהמאמץ להצלחת מבצע "עמוד ענן" נרתמו גם רבנים בישראל לתפילות יזומות למען הצלחת כוחות צה"ל ושלומם של תושבי מדינת ישראל. במהלך אחר הצהריים הגיעו לבאר שבע מספר מקובלים וקיימו במקום תפילה מיוחדת שחוברה בעבר בעתות מלחמה, כשעשרות תושבים הצטרפו לתפילה. המקובלים מישיבת "אור הרשב"י" במירון ערכו תיקון חצות בלילה הקודם ואתמול (ראשון) אחר הצהריים התכנסו בבית הכנסת "זכור לאברהם" בבאר שבע וערכו גם בו תפילה ותיקון.

כיפת ברזל רוחנית המקובלים מתפללים נגד איומי החמאס, אוקטובר 2012. אילן סבח, ספק 500
מקובלים הגיעו ממירון כדי לתמוך בתושבים/ספק 500, אילן סבח

מהמארגנים נמסר כי תיקון "עמוד האש", חובר על פי מסורת גדולי מקובלי ארץ ישראל לעת מלחמה. התפילה נסמכת על תיקון שערך המקובל הרב יהודה פתיא בעת מלחמת העולם השנייה כאשר עלה חשש לפלישת הצבא הגרמני לישראל.
התפילה המדוברת אף נאמרה בזמן מלחמת המפרץ על ידי זקן המקובלים דאז הרב יצחק כדורי. את התפילה במקום הוביל הרב לוי יצחק לינקר ממוסדות "אור הרשב"י – מירון" שקרא את סדר התפילה המיוחדת יחד עם מקובלים רבים ואזרחים שהצטרפו לתפילה במקום. לאחר מכן נערכו במקום תקיעות שופר.

כיפת ברזל רוחנית המקובלים מתפללים נגד איומי החמאס, אוקטובר 2012. אילן סבח, ספק 500
לאחר התפילה נערכו במקום תפילות בשופר/ספק 500, אילן סבח

אחד ממארגני התפילות אמר: “זוהי כיפת ברזל רוחנית שמצטרפת לתפילות והאחדות המיוחדת בימים אלו בקרב כל עם ישראל. לכל אחד יש את התפקיד שלו ואנו נלחמים באמצעות הנשק שניתן בידנו וכוחו גדול, התפילות של עם ישראל".

יוזמה נוספת הייתה תפילה בכותל המערבי ביוזמתו של הרב עובדיה יוסף והראשון לציון הרב שלמה משה עמאר. בשעות הצהריים התקיימה התפילה בהשתתפותו של הרב עמאר ורב הכותל הרב שמואל רבינוביץ'. ברחבת הכותל התפללו מאות מתפללים להצלחת המבצע ולשלומם של החיילים ותושבי הדרום.

תפילה המונית למען שלום חיילי צה"ל ואזרחי ישראל בכותל המערבי, מבצע "עמוד ענן", נובמבר 2012. רויטרס
רבים השתתפו גם בתפילות בכותל/רויטרס
תפילה  המונית בכותל בעקבות מבצע עמוד ענן , אוקטובר 2012. יהודה אדרי, חדשות 24
הרב שלמה עמאר בתפילה בכותל/חדשות 24, יהודה אדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully