וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כיפת ברזל יירטה רקטה מעל תל אביב

מערכת ההגנה האווירית החדשנית יירטה לראשונה רקטה גם מעל גוש דן. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. חולדאי בירך את צה"ל על היירוט

צילום מסך

סוללת כיפת ברזל, שהוצבה הבוקר (שבת) לראשונה באזור, יירטה בהצלחה רקטה אחת מעל גוש דן. זמן קצר לפני היירוט המוצלח, נשמעה אזעקה ברחבי האזור. בין היתר, נשמעה אזעקה ברמת גן, חולון, ראשון לציון ותל אביב. רקטה נוספת ששוגרה לאזור התפוצצה בשטח פתוח, מבלי לגרום לנפגעים או נזק. הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מיהרה ליטול אחריות על שיגור הרקטה לתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יירוט ראשון בגוש דן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל, תושבת תל אביב, סיפרה על הבהלה עם הישמע האזעקה. "אני גרה בקומה הרביעית, ירדתי כמו שאומרים לקומה שנייה", שחזרה. "כל השכנים באו גם בפיג'מות. הייתה היסטריה. שמענו שני בומים עמומים".

תושבי תל אביב מחכים בחדר מדרגות בזמן אזעקה במהלך מבצע עמוד ענן. דרור עינב
תושב תל אביב בזמן אזעקה, אתמול/דרור עינב

עומר, גם הוא תושב תל אביב, סיפר כי ברגע ששמע את האזעקה מיהר להיכנס לחדר הממ"ד יחד עם שותפיו לדירה. "בהתחלה לא הבנו שמדובר באזעקת אמת. כשהאזעקה נמשכה מיהרנו להיכנס לממ"ד", תיאר. "הייתה בהלה, אבל מכיוון שזו לא הפעם הראשונה שהייתה כאן אזעקה בימים האחרונים, היינו מוכנים".

ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, הביע את הערכתו לצה"ל ולחיל האוויר על היירוט המוצלח שביצעה מערכת "כיפת ברזל". מהעירייה נמסר כי "תושבי העיר ממשיכים בשגרת החיים תוך הגברת הערנות והקפדה על הנחיות פיקוד העורף, כפי שעשו עד כה". כמו כן נמסר כי מערכת החינוך בעיר ממשיכה לפעול כסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully