וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: קנה ספר משומש - ומצא בפנים 20 אלף דולר

המוצא הישר, תושב מסצ'וסטס, החליט להחזיר את הספר לבעליו המקוריים. אם בחודשים הקרובים לא יצליח למצוא את הבעלים, הוא צפוי לתרום חלק מהכסף לצדקה ולשמור את היתר לעצמו

מה אתם הייתם עושים? תושב מסצ'וסטס הופתע למצוא 20 אלף דולרים בספר משומש שקנה, ונמצא כעת בעיצומו של מסע חיפושים אחר הבעלים הקודמים של הספר, על מנת להשיב לו את האבידה. אם לא יצליח למצוא את הבעלים בחודשים הקרובים, צפוי המוצא הישר – שביקש להיקרא בשמו הפרטי בלבד, קרלוס - לתרום חלק מהכסף לצדקה ולשמור את היתר לעצמו.

על פי הדיווח ברשת CBS, הספר נקנה בחודש שעבר בעיר וולסלי שבמסצ'וסטס. קרלוס, שהיגר לארצות הברית מברזיל, סיפר לרשת כי מהרגע שהבחין באוצר שהסתתר בין דפי הספר, ידע כי עליו לחפש את בעליו החוקיים. "הדבר הראשון שחשבתי עליו היה 'בוא נראה אם השם של הבעלים כתוב בתוך הספר, כך אוכל להשיב לו את כספו'. אבל לרוע המזל, לא היה כתוב שם כלום", אמר.

צפו בראיון עם מוצא הספר ברשת CBS

לאחר מכן, החליט קרלוס לפנות לכלי התקשורת על מנת לאתר את הבעלים – תוך נקיטת כל אמצעי הבטיחות הדרושים. קרלוס, שכאמור סיפק רק את שמו הפרטי, פרסם גם כתובת דואר אלקטרוני שפתח לצורך החיפוש וקרא לבעליו של הספר ליצור עמו קשר. לדבריו, הוא יעניק את הספר רק לאדם שיציין במכתבו את שם הספר, כמות הכסף המדויקת שהוסתרה בו – ופריט מסתורי נוסף שהוחבא בין דפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully