וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: טיל הנ"ט פוגע בג'יפ צה"ל בנחל עוז

ניר יהב

13.11.2012 / 14:35

הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות פרסמה הבוקר סרטון שבו נטען כי היא אחראית לשיגור הטיל שנורה לעבר ג'יפ הסיור של גבעתי ביום שבת. שיפור במצב החייל שנפצע קשה מאוד בתקרית

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

הזרוע הצבאית של החזית העממית נטלה ביום שבת אחריות לירי טיל נגד-טנקים לעבר ג'יפ צה"ל ביום שבת, אך הבוקר (שלישי) גם הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית קיבלה על עצמה אחריות לירי. הזרוע הצבאית - חטיבות סלאח א-דין – אף פרסמה סרטון קצר, המציג משתי זוויות שונות, את רגע הפגיעה של הטיל בג'יפ, ומתעד כיצד הוא עולה באש. לאחר מכן נראים חיילים שהתלוו לסיור נמלטים מהמקום - כך לטענת ועדות ההתנגדות, אולם יתכן כי הם רצים להעניק סיוע לחיילים שנפגעו.

הזרוע הצבאית של הוועדות פרסמה הודעה במקביל לפרסום הסרטון, שבה מסרה כי חולייה מטעמה היא זו ששיגרה טיל לעבר הג'יפ של צה"ל ממזרח לעיר עזה ביום שבת בשעה 16:10. בהודעתה נמסר כי הג'יפ הושמד כליל. "נגמרו הימים שבהם ישראל היא זו שבחרה את המקום והזמן של הקרבות. עברנו משלב התגובה לשלב היוזמה", מסרה עוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע פגיעת הטיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חוקי המשחק השתנו", הוסיפה הזרוע. "לפלגי ההתנגדות הפלסטינים יש היום הרבה יותר יכולת להתמודד טוב יותר עם האויב הנפשע. נמשיך לעמוד מקדימה על מנת להגן על העם הפלסטיני ולהיאבק במזימות ובפשעים הישראלים. על כל הפלגים הפלסטינים להגיב על הפשעים הישראלים. לא נסכים לרגיעה שתענה על היעדים של ישראל".

הטיל נורה לעבר ג'יפ הסיור של לוחמי גבעתי באזור נחל עוז, ממזרח לשכונת שג'אעיה בעיר עזה. עדי ראייה פלסטינים דיווחו כי במקום התנהלו חילופי אש בין חמושים פלסטינים לבין חיילי צה"ל. במקביל, דווח כי טנקים ישראליים ירו פגזים לעבר שכונת שג'אעיה שבמזרח העיר עזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חילופי אש בדרום, נובמבר 2012. שי מכלוף
פינוי החיילים הפצועים לאחר תקרית הירי ביום שבת/שי מכלוף

בתקרית נפצעו ארבעה חיילי צה"ל, בהם פצוע ראש במצב קשה מאוד, פצוע מרסיסים באורח בינוני-קשה, פצוע נוסף מרסיסים בגפיים באורח בינוני, ופצוע קל-בינוני מפגיעות הדף. שניים מהפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים סורוקה בבאר שבע, והשניים הנוספים פונו לבית החולים ברזילי שבאשקלון. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

ביממה האחרונה חל שיפור במצבו של החייל שנפצע באורח קשה מאוד בתקרית. מבית החולים סורוקה בבאר שבע, בו מאושפז החייל, נמסר כי לאחר שעבר סדרת ניתוחים וטיפולים בראשו ובעיניו, שב החייל להכרה והחל לנשום בכוחות עצמו. בשלב זה, הוא עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully