וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק: התחפש לרוצח הג'וקר והבריח צופי קולנוע

בן 17 נעצר לאחר שנכנס לאולם בקולורדו כשהוא מחופש לדמות מסדרת באטמן, והפחיד כהוגן את הצופים - שברחו בריצה מהאולם מחשש כי מדובר בשידור חוזר של הטבח שאירע הקיץ במדינה

עדיין מוקדם מדי להתבדח: נער אמריקאי נכנס אתמול (ראשון) לבית קולנוע בעיר בולדר בקולורדו כשהוא מחופש לדמות הג'וקר מסרטי באטמן, והפחיד כהוגן את יושבי האולם – שחששו כי מדובר בשחזור של הטבח שאירע במדינה הקיץ, בו נורו למוות 12 בני אדם. המתיחה, שכאמור לא עלתה יפה, הובילה למעצרו של בן ה-17 בחשד לאיומים.

מהמשטרה נמסר כי חמישה בני אדם שונים הזעיקו את המשטרה וסיפרו כי ברחו מהאולם באמוק מחשש לחייהם. על פי העיתון המקומי ה"דיילי קמרה", הצעיר סיפר בחקירתו כי בסך הכל ניסה להפחיד את חבריו שישבו באולם, וכן כי רצה לנסות את אמינות התחפושת לקראת ליל כל הקדושים בשנה הבאה. בעת מעצרו, הנער לא היה חמוש, אולם נשא שקית ובה מסיכת הג'וקר וכובע ליצן.

הטבח אירע בעיירה אורורה שבקולורדו במהלך חודש יולי האחרון, אז נכנס הנאשם ג'יימס הולמס להקרנה של סרט מסדרת "באטמן" כשהוא מחופש לג'וקר, השליך פצצת עשן – והחל לירות לכל עבר. בתקרית נהרגו 12 בני אדם ונפצעו עשרות נוספים. הולמס, שנודע בתקשורת כ"רוצח הג'וקר", עומד בפני 142 סעיפי אישום שונים, בהם 24 סעיפי רצח, סעיפי ניסיונות רצח, החזקת חומרי נפץ וביצוע פשע אלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully