וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר שרת הנאשם במעשים מגונים בילדים בבירה

11.11.2012 / 17:36

אזר בניפלח, בן 73, ביקש להשתחרר למעצר בית בשל גילו וטען כי חבריו לתא מתנכלים לו. השופטת סירבה בשל כתב האישום החמור. עורך דינו: "המעשים נעשו ללא כוח ובמתן כסף"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

מעצרו של תושב ירושלים בן 73, הנאשם במעשים מגונים בשני ילדים, הוארך היום (ראשון) בפעם השלישית, ב-15 יום. האיש, אזר בניפלח, הואשם בביצוע המעשים בילדים, בעת שהיה שרת בית ספר בעיר. על פי כתב האישום, הוא ביצע את המעשים בצעיר שבהם במשך שבע שנים. המשטרה ביקשה בדיון להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

סנגורו של בניפלח, עורך הדין יניב שגב, אמר בדיון כי "המעשים נעשו ללא כוח תוך מתן כסף והם נמצאים במדרג הנמוך במעשים מעין אלה. מדובר באדם חולה שעובר טיפולים רבים". הוא ציין גם כי לנאשם בפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה! חדשות, אין עבר פלילי. בניפלח היה עד למעצרו מתורגמן בבית המשפט המחוזי בירושלים. הוא ביקש בהארכת המעצר להשתחרר למעצר בית בשל גילו ומצבו הבריאותי, וגם טען שהאסירים האחרים מתנכלים לו ומאלצים אותו לישון רק במיטה העליונה של מיטת הקומותיים. השופטת אילתה זיסקינד דחתה את בקשתו בשל חומרת כתב האישום שהוגש נגדו.

מעשים מגונים במשך למעלה משבע שנים

על פי כתב האישום, בשנת 2005 עבד בניפלח כשרת בבית הספר בבירה. בזמן זה, כך לפי כתב האישום, פנה לילד והציע לו להתלוות אליו למחסן בית הספר כדי להראות לו תמונות. כאשר הגיעו השניים למחסן, סגר בניפלח את דלת המחסן, כיבה את האור ועל פי כתב האישום ביצע בו מעשה מגונה. האישום השני חמור הרבה יותר, ומפרט מעשים מגונים שבוצעו בילד צעיר יור במשך למעלה משבע שנים. המעשים החלו גם כן בשנת 2005, באותו בית הספר, כשבניפלח הציע לילד לגעת בגופו תמורת סכומי כסף שנעו בין חמישה ל-40 שקלים לכל מפגש.

על פי כתב האישום, המעשים בוצעו בגג בניין באחד הרחובות בעיר, בטיילת, בשירותי אולם אירועים במהלך חתונה ובדירתו הפרטית. חומרת המעשים גברה עם השנים, והמעשה האחרון, בוצע לכאורה באוגוסט בדירתו של בניפלח, תמורתו קיבל הילד 120 שקלים. חשיפת הפרשה התאפשרה לאחר שהילד עליו מדובר באישום השני, החל להתנהג באופן מוזר. אביו, ששם לב לשינוי ההתנהגות, שוחח איתו, אז גולל בפניו בנו את המצוקה אליה נקלע בעקבות הניצול המיני שעבר. בעידוד האב, פנו השניים לעובדת סוציאלית, שדיווחה למשטרה על המעשים, ובעקבות כך נעצר בניפלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully