וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ירוק לערד: רמזור ראשון נחנך בעיר הדרומית

רמי שני

10.11.2012 / 13:15

בפעם הראשונה מאז נוסדה ערד לפני יובל שנים, יוכלו תושביה ליהנות מהתענוג המפוקפק של עמידה ברמזור. הצבתו היא חלק מתכנית לשיפור הכביש המסוכן, הגובה מדי שנה קורבנות

העיר ערד אמנם לא זכתה לכמויות גדולות של גשם בסוף השבוע, אבל היא בהחלט רשמה היסטוריה מקומית: הרמזור הראשון בעיר הדרומית נחנך והחל לפעול ביום חמישי. הרמזור החלוצי הוצב על כביש מספר 31, המחבר את ים המלח עם צומת שוקת, בין השכונה המערבית של העיר לאזור התעשייה וקריית האמנים. הרמזור מורכב משתי מערכות, המסדירות את התנועה אל השכונה ואל אזור התעשייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמזור ההיסטורי בערד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכביש נחשב מסוכן ביותר בשל הפיתולים הרבים שבו, והכניסות המאולתרות אליו שבהן עושים שימוש בדואים המתגוררים באזור. בשנים האחרונות אירעו בו תאונות רבות, ביניהן קשות וקטלניות, חלקן התרחשו בשל כניסה פרועה, בלתי זהירה ובלתי אחראית של נהגים מהשטח אל הכביש.

רק אתמול נהרג תושב העיר, בוריס גורפינקל בן ה-46, בעת שרכב על אופניו בין בחלק הכביש שבין ערד לים המלח. לפי החשד, נהג רכב שחלף במקום פגע בגורפינקל, השליך אותו אל מעקה הבטיחות ונמלט מהמקום. עוברי אורח שהבחינו בגורפינקל הזעיקו פרמדיקים של מגן דוד אדום, אך אלה נאלצו לקבוע את מותו. בתום חיפושים, אותר חשוד בדריסה, צעיר בן 23, תושב הפזורה הבדואית בדרום.

חשד לפגע וברח: רוכב אופניים נהרג, הנהג נמלט. שי מכלוף
אופניו של בוריס גורפינקל, שנהרג אתמול מפגיעת רכב בדרך לים המלח/שי מכלוף

הצבת הרמזור נעשתה במסגרת השיפורים הנעשים בכביש, הכוללים את הרחבתו לשני נתיבים בכל כיוון, הצבת תאורה, גידור צד, יצירת שוליים ברורים והקמת צמתים, במטרה למנוע כניסות מסוכנות של נהגים מדי הכביש. ערד מציינת בימים אלו יובל שנים להקמתה. אחד מסמליה, מגדל האבנים הנמצא בכניסה המזרחית לעיר, עומד במקומו מאז הקמתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully