וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות בבתי ספר: מנהל הותקף בנגב, נער נדקר בצפון

קובי דוד ורמי שני

22.10.2012 / 13:21

רעולי פנים היכו מנהל בבית ספר באזור תל ערד, ומצבו קל. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע הוא סכסוך עם הורי התלמידים. בקטטה בבית ספר ביפיע נפצע בן 17 באורח בינוני

שני מקרים של אלימות בבתי ספר: נער בן 17 מנצרת נפצע היום (שני) באורח בינוני, לאחר שנדקר בקטטה בבית ספר ביפיע. הוא הועבר להמשך קבלת טיפול רפואי. משטרת מחוז צפון עצרה נער תושב יפיע, גם כן בן 17, בחשד למעורבות באירוע. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

מפקד תחנת נצרת, נצ"מ יוסי חמו סיפר: "מדובר באירוע חמור שנבדק על ידי מחלקת הנוער בתחנת נצרת. אנחנו כרגע גובים עדויות. הובאו לתחנה שלושה בני נוער תושבי הסביבה, אחד מהם הוא כנראה החשוד המרכזי בדקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הסיבה לדקירה היא בריונות. אנחנו נמשיך לחקור על מנת למצות את הדין עם החשודים".

מנהל אגף החינוך ביפיע, מוחמד עלי סאלח, הוסיף: "שוחחתי עם מנהל בית הספר. פרטי האירוע הועברו לתחנת המשטרה. אנו מגנים בתוקף כל מקרה אלימות שמתקיים בבית הספר ונפעל בהתאם על מנת להסיק את המסקנות כדי שמקרה כזה לא יחזור בשנית". סאלח ציין כי מדובר במקרה האלימות הראשון מתחילת השנה בבית הספר.

הבוקר הותקף מנהל בית ספר בדואי באזור תל ערד בידי שלושה רעולי פנים, שהיכו ופצעו אותו קל. הוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירה ראשונית עלה, כי הוא הותקף על רקע סכסוך בין הורי התלמידים לבית הספר. המשטרה פועלת לאתר את התוקפים ולהביא למעצרם.

יצויין כי בסקר האחרון שערך ארגון המורים, בשיתוף עם מכון גיאוקרטוגרפיה, נחשף כי 53% מהנשאלים (403 מורים, המהווים מדגם מייצג של המורים בישראל) דיווחו כי נתקלו באלימות מילולית של תלמיד כלפיהם, 4% דיווחו על אלימות פיזית שחוו מצד תלמידים ולא פחות מ-23% מהמורים טענו כי היו עדים למקרה של אלימות פיזית מצד תלמיד כלפי מורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully