וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב איים על מנהל בית ספר בשפרעם באקדח

ניר יהב וקובי מנדל

3.9.2012 / 16:10

מנהל התיכון טוען כי האב אמר לו שאם יעביר את בתו לכיתה ברמה נמוכה "אתה לא תדע איפה אני אתקע לך כדור". המנהל התקשר למשטרה לאחר הפגישה, אך עדיין חושש לחייו

עליית מדרגה באלימות כלפי אנשי חינוך: מנהל בית הספר התיכון מקיף ב' בשפרעם התלונן היום (שני) כי אב זועם איים עליו באקדח לאחר, שלדבריו, החליט להעביר את בתו לכיתה ברמה נמוכה יותר. המנהל, לביב עמורי, סיפר לוואלה! חדשות כי אביה של אחת מתלמידות התיכון כעס על ההחלטה, התקרב אליו כשידו מושטת על האקדח בחגורה, ואמר לו: "אם לא תעביר את הבת שלי כיתה, אתה לא תדע איפה אני אתקע לך כדור".

"שני הוריה של התלמידה הגיעו ביחד איתה לשוחח על הישגיה הנמוכים של הבת", סיפר עמורי. "הפגישה נערכה היום בבוקר במשרד שלי. אמרתי להורים שלאור ההישגים הנמוכים שלה, החלטנו להעביר אותה ל'כיתת גמר', כלומר לכיתה י"ב ברמה נמוכה יותר מכיתה י"ב רגילה. האב כעס ואמר: 'הבת שלי לא תלמד בכיתה כזו'. הסברתי לו שהישגיה נמוכים, אך הוא התעקש ואמר שהוא לא מוכן לשמוע. הוא נשמע מאוד מאיים לכל אורך השיחה".

"לפתע הוא ביקש מאשתו ומבתו לצאת מהחדר", המשיך עמורי. "הוא טרק את הדלת, התקרב אלי, הושיט את היד לעבר אקדחו מבלי להוציא אותו, ואמר לי בטון מאיים: 'תשמע, עמורי, אם לא תעביר את בתי כיתה, אתה לא תדע איפה אתקע לך כדור. אתה תסבול מההחלטה הזו מאוד'. הוא יצא מהחדר ואני הרגשתי שכמעט איבדתי את החיים שלי", שחזר. "הוא הרי עמד במרחק של פחות ממטר ממני ויכול היה תוך שנייה לרצוח אותי". לאחר שיצא האב, עמורי התקשר לעיריית שפרעם ולמשטרה. השוטרים גבו את עדותו והבטיחו שהמקרה לא יעבור בשתיקה.

"לא בטוח שאוכל להישאר לבד עד מאוחר בבית הספר"

לדברי עמורי, זו לא הפעם הראשונה שבה הורה מאיים על חייו. "לפני כמה ימים צלצל אליי אבא של תלמיד, שגם אותו החלטנו להשאיר כיתה, ואמר לי: 'יהיה אסון אסון אסון אם הבן שלי לא יעלה כיתה'. ברגע זה אני מאוד חושש לחיי. אני חושב מה יכול לקרות לי מחר. כל יום אני נשאר בבית הספר עד השעה 17:00 ואני לא בטוח שאוכל בנסיבות האלה להישאר כאן לבד", הביע עמורי את חששו. "בנוסף לכך, הוריתי שלא להכניס אף אדם עם נשק לתחומי בית הספר".

מפקד תחנת שפרעם, סגן ניצב רמי ניימרק, מסר לוואלה! חדשות כי מדובר במשפחה הגרה באחד הכפרים באזור עמק זבולון וחוקרי התחנה פועלים למעצר האב. בין היתר, הם יבדקו האם אכן ברשותו אקדח ורישיון לשאת נשק וייגבו ממנו את גרסתו לאירוע.

יו"ר חד"ש, ח"כ מוחמד ברכה, חבר ועדת החינוך של הכנסת ותושב שפרעם, הגיע בשעות הצהריים לבית הספר ונפגש עם עמורי. בשיחה עם וואלה! חדשות הביע חבר הכנסת ברכה זעזוע כבד מהמקרה. "זה מקרה חסר תקדים. לא קרה מעולם שמנהל בית ספר אוים באקדח בתוך תחומי בית הספר. פניתי למפקד המחוז שייתן לזה עדיפות גבוהה ופניתי גם לשר החינוך שילחץ על מנת למצות את הדין עם האב המאיים. אני לא רואה באיום הזה איום נגד המנהל, אלא נגד העיר כולה ונגד בנינו כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully