וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: לאחר שחברתו זרקה אותו, רצח 6 מחבריה

החשוד, עורך דין שחברתו נפרדה ממנו לפני כשנה, נכנס לבית המרקחת בו עבדה וירה מטווח קצר בחבריה לנגד עיניה. לפני הרצח כתב: "ההצדקה לחיים - להרוג כמה שיותר זבל אנושי"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

טבח מזעזע במוסקבה: עורך דין בן 29 ירה אתמול (רביעי) למוות מטווח קצר בשישה מחבריה של בת זוגו לשעבר, שנפרדה ממנו לפני כעשרה חודשים. לאחר הירי הסגיר את עצמו החשוד, דימיטרי וינוגרדוב, לידי המאבטחים – והוא צפוי להישלח לבדיקה פסיכיאטרית בניסיון לקבוע אם היה שפוי בעת ביצוע המעשה.

מפרטי החקירה עד כה עולה כי מאז הפרידה מחברתו, רוקחת בשם אניה קזניקובה, מצבו הנפשי של וינוגרדוב הלך והידרדר. את השבוע שקדם לירי, בילה וינוגרדוב בשתיית אלכוהול מופרזת. כמו כן, זמן קצר לפני הטבח השאיר וינוגרדוב הודעה בפרופיל שלו ברשת החברתית הרוסית בה כתב: "כל מה שראיתי ולמדתי בחיי הגביר את שנאתי למין האנושי. אני שונא את האנושות ואת החיים. יש להם רק הצדקה אחת – להרוג כמה שיותר זבל אנושי. זו הדרך היחידה להפוך את העולם לטוב יותר".

דימיטרי וינוגרדוב, חשוד ברצח שישה מחבריה של בת זוגו לשעבר, רוסיה, נובמבר 2012. רויטרס
"כל מה שראיתי ולמדתי בחיי הגביר את שנאתי למין האנושי". וינוגרדוב בתא המעצר/רויטרס

אתמול נכנס וינוגרדוב לבית המרקחת במוסקבה בו עבדה קזניקובה. הוא ירה לנגד עיניה בשישה מהעובדים, ארבעה גברים ושתי נשים, שישבו סמוך לשולחן עבודתם - ולא חדל עד שנגמרה התחמושת בנשקו. בין ההרוגים היו גם חבריה של קזניקובה ממחלקת הכספים, שככל הנראה יעצו לה לסיים עמו את הקשר. הפרשה גרמה לסערה ציבורית ברוסיה, ואף גררה השוואות בינו לבין המחבל מנורבגיה, אנדרס ברינג בריוויק, שרצח בשנה שעברה 77 בני אדם באוסלו ובאי הסמוך יוטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully