וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: בן 13 נהרג בתקיפה בעזה; בצה"ל בודקים

על פי דיווחים ברצועה, הילד נהרג בתקיפה ליד חאן יונס. עדי ראייה אמרו כי הירי שהביא למותו היה "חסר הבחנה". תושבי הדרום הפגינו מול הקריה: "כל קסאם הוא קסאם יותר מדי"

מקורות פלסטינים דיווחו הערב (חמישי) כי ילד פלסטיני בן 13 נהרג בתקיפה של חיל האוויר ממזרח לחאן יונס שבדרום רצועת עזה. עדי ראייה פלסטינים דיווחו כי צה"ל ירה לעבר בתים בשכונת פראחין באזור וכתוצאה מכך נהרג הילד חמיד אבו דקה. לפי הדיווח, הילד נפצע קשה בראשו כתוצאה מהירי "חסר ההבחנה", כלשון עדי הראייה, והובהל לבית החולים. שם כעבור זמן קצר מת מפצעיו. מדובר צה"ל נמסר כי לא הייתה תקיפה היום ברצועה, ונסיבות מותו של הילד נמצאות בבדיקה.

זהו אירוע אלים ראשו בגזרת הרצועה מאז שלשום, אז התפתחו חילופי אש בין כוח שריון לחמושים פלסטינים סמוך לגדר המערכת לאחר שבפיצוץ מטען חבלה שהופעל נגד סיור של צה"ל ליד קיבוץ נירים, מול מרכז רצועת עזה, נפצעו שלושה חיילים. אחד נפצע באורח קל עד בינוני ושניים נוספים נפצעו באורח קל. כוח השריון שהוזעק למקום השיב אש לעבר נקודות חשודות.

בסוף השבוע דיווחו מקורות ברצועה כי פלסטיני נפצע באורח קשה כתוצאה מירי ארטילרי של צה"ל לעבר אזורים ממזרח למחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז רצועת עזה. עדי ראייה דיווחו כי ישראל שיגרה מספר פגזים לעבר אזורים שבהם עבדו חקלאים, וכי כתוצאה מכך נפצע צעיר בן 22. הפצוע הועבר לבית חולים להמשך טיפול.

על רקע המתיחות הנמשכת בדרום, הנתבטאת גם בירי רקטות ופצמ"רים לעבר יישובי עוטךף-עזה, הפגינו הערב עשרות תושבים מיישובי האזור מול הקריה בתל אביב תחת הכותרת "קסאם אחד בשטח פתוח זה קסאם אחד יותר מדי". המפגינים, לבושים חולצות אדומות, קוראים לממשלה להחזיר את השקט הביטחוני לדרום. "ארבע ממשלת נכשלו במשימה הזאת, ואנו מצפים מהמפלגות שרצות לכנסת להציג עמדה ברורה בנושא", אמרו התושבים. מירב, תושבת קיבוץ עין השלושה, הוסיפה כי התושבים הגיעו לשתף את תושבי תל-אביב במצוקה הביטחונית היומיומית שהם חווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully