וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וגר חתול עם בבון": המקרה המוזר בעין חרוד

קובי דוד

8.11.2012 / 14:28

בבון זה קוף? לא בהכרח. כבר חודש שנקבת בבון מגדלת גורת חתולים שנכנסה לכלובה בקיבוץ עין חרוד מאוחד כ?שלה. "היא לא נפרדת ממנה לרגע". בפעם האחרונה, זה לא נגמר בשלום

כבר למעלה מחודש ימים שקופת בבון בת עשר משגיחה בחום ואהבה על גורת חתולים שהגיעה לפני מספר שבועות אל פינת החי של קיבוץ עין חרוד על ידי תושבים שמצאו אותה ברחוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוק, אבל מסוכן. נקבת הבבון והחתולה "המאומצת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השתיים נרקמה אהבה מיוחדת: קופת הבבון הפכה להיות ל"אמה המאמצת" של גורת החתולים. "היא לא נפרדת ממנה לרגע", סיפר מנהל פינת החי רפי לביא. "בימים הראשונים החתולה בילתה את רוב שעות היום בין ידיה של הקופה. היא מרגישה אחריות גדולה להגן ולשמור עליה".

גורת החתולים, שנכנסה בטעות לכלובה של הקופה, לא יצאה משם. מנהל פינת החי החליט להפריד את קופת הבבון משתי הקופות הנוספות שהיו עמה בתא, מחשש שיתפתח עימות על גידול גורת החתולים בין שלושתן. "הקופות חלקו יחד תא אחד, ללא זכר. הן לא זכו עוד להיות אמהות, ולפתע פרצה אצל אחת מהן הרגש האמהי. אני הרגשתי שצריך להפריד בין שלושתן כדי שלא יתפתח ריב".

לדברי לביא, אימוץ גורת החתולים אצל קופת הבבון עלול לפגוע בהתפתחותה של הגורה. "היא לא אוכלת מספיק טוב ואת מה שנדרש", הסביר. "קופת הבבון אוכלת לה את המזון. אנחנו נלחמים בה כדי להאכיל את הגורה. אם המצב הזה ימשיך, אנחנו נדאג להפריד בין השתיים למרות שזה יהיה מעציב וכואב".

אין זו הפעם הראשונה שקופת בבון בפינת החי של עין חרוד אימצה גורת חתולים. בפעם הקודמת זה נגמר בכי רע: " גורת החתולים לא שרדה את 'האימוץ' ולאחר ארבעה ימים היא מתה".

  • עוד באותו נושא:
  • בבון
  • חתול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully