וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו אימא: החתולה אימצה סנאי

תושבת אוהיו שחסה על חייו של סנאי פצוע החליטה להכיר לו את החתולה שלה, שהמליטה לאחרונה. לדבריה, היצר האימהי ניצח, והחתולה אימצה את הסנאי כאילו היה בשר מבשרה

אולי חכמינו הרחיקו קצת לכת כשחשבו שהזאב יוכל לחיות עם הכבש, אבל כנראה שהחתול והסנאי דווקא מסתדרים יופי – כך לפחות טוענת ליסה רייצ'ל, תושבת מדינת אוהיו שבארה"ב. לדברי רייצ'ל, לאחר שהבחינה בסנאי שנפל מעץ בחצר ביתה ונפצע, היא החליטה לטפל בו.

אולם, הסנאי הבררן סירב לקבל חלב מבקבוק קטן, ולכן החליטה רייצ'ל בעלת-התושייה לשדך בינו ובין חתולתה האהוב ג'ינגלס, שהמליטה לאחרונה. לדבריה, "חשבתי שאולי, אם אגניב את הסנאי מתחת ליתר הגורים, הוא יצליח לינוק ממנה, ולא יהיה לה איכפת, אם היא לא תרגיש".

ואכן, ג'ינגלס הפכה אם מסורה לסנאי בר-המזל. אלא שמומחים לחיות בר כבר מיהרו לצנן את ההתלהבות מהאוטופיה, והם מזהירים מפני הבאות: "אם הסנאי יפקח את עיניו הוא יחשוב שהחתולה היא אימו, ואנחנו לא רוצים שזה יקרה", אומר סטפון אשאג, מומחה לחיות בר. לדבריו, "אם יתרגל לחשוב שחתולים הם ידידיו הוא צפוי להיות בסכנה, שכן חתולים הם ציידים אמיתיים, ויכולים להרוג אותו. הוא צריך להיות עם סנאים אחרים וללמוד שהוא סנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully