וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה שוב אילצה מטוס ארמני לנחות בדרכו לסוריה

8.11.2012 / 12:10

לאחר שבחודש שעבר הורתה טורקיה למטוס סורי וארמני לנחות בשטחה, הלילה קורקע מטוס ארמני נוסף בחשד כי הוביל ציוד צבאי למשטרו של אסד. גם הפעם התגלה רק ציוד הומניטרי

בפעם השלישית בתוך חודש הורו הרשויות בטורקיה למטוס שעשה את דרכו לסוריה לנחות בשטחה. לפנות בוקר (חמישי) אולץ מטוס ארמני שעשה דרכו לסוריה לנחות בשטחה של טורקיה, כך דיווחו כלי התקשורת במדינה. על פי הדיווח, המהלך נועד למנוע אפשרות של העברת ציוד צבאי למשטרו של נשיא סוריה, בשאר אסד, דרך שטחה האווירי של טורקיה.

לאחר שאולץ לנחות בעיר ארזורום שבמזרח המדינה, נבדק מטענו של המטוס הארמני בהסכמת צוות הטיסה, ונמצא כי המטען הכיל ציוד הומניטרי. בחודש שעבר אולץ מטוס ארמני לנחות בטורקיה בנסיבות דומות, ולאחר שנבדק מטענו של המטוס נמצא כי גם הוא הכיל ציוד הומניטרי. לאחר הבדיקה, הורשה המטוס להמשיך בדרכו.

בחודשים האחרונים הקשיחה טורקיה את צעדיה על מנת להיאבק במשטרו של אסד, לאור המתיחות הגוברת לאורך הגבול המשותף עם סוריה. בחודש שעבר אסרה טורקיה על מטוסים סוריים להיכנס לשטחה האווירי, לאחר שקרקעה מטוס נוסעים סורי שיצא ממוסקבה שאולץ לנחות בדרכו לסוריה באנקרה, בשל חשד כי הוא נושא ציוד צבאי רוסי שנועד להגיע לצבאו של אסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully