וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטל שטיין מונתה למנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה

שר החינוך אישר את המלצות ועדת האיתור שבחרה פה אחד בד"ר שטיין, לשעבר מנכ"ל וסגנית נשיא הטכניון בחיפה. השר סער: "משוכנע שכישוריה וניסיונה העשיר יסייעו לה בתפקיד"

שר החינוך, גדעון סער, מינה היום (שלישי) את ד"ר אביטל שטיין לתפקיד מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) והוועדה לתכנון ותקצוב. סער, שמתוקף תפקידו מכהן גם כיו"ר המל"ג, אימץ את המלצות ועדת האיתור שחבריה בחרו פה אחד בד"ר שטיין. היא תחליף את משה ויגדור, שסיים את תפקידו בחודש שעבר ומונה לתפקיד מנכ"ל קרן מנדל.

ד"ר שטיין כיהנה בעבר כמנכ"ל וסגנית נשיא הטכניון וכן כמנכ"ל המכללה האקדמית להנדסה ירושלים. היא בוגרת לימודי תואר ראשון במתמטיקה וחקר ביצועים, בעלת תואר שני במתמטיקה שימושית ומנהל עסקים וכן תואר שלישי בהוראת המדעים בבית הספר לחינוך שבאוניברסיטת תל אביב. בין היתר, כיהנה שטיין כיושבת ראש ומנהלת קרן טכניון הזדמנויות השקעה שבטכניון, דירקטורית אמית – מכון אלפרד מאן שבטכניון, יו"ר ועדת החינוך במועצה האזורית גזר וחברת חבר הנאמנים של האקדמיה לאומנות ועיצוב בירושלים בצלאל.

השר סער אמר כי הוא "משוכנע שכישוריה של ד"ר שטיין וניסיונה העשיר בתפקידי ניהול בכירים במערכת ההשכלה הגבוהה יסייעו לה להצליח בתפקיד המורכב והחשוב של מנכ"ל המועצה להשכלה גבוהה והוועדה לתכנון ותקצוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully