וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: תובעת שוטר ש"פוצץ לה את שתל הסיליקון"

לחץ בחזה: רבקה ואן-הוזר טוענת כי שוטר התנועה שעצר אותה בגלל דו"ח שלא שילמה, משך את ידיה אל מאחורי גבה בחוזקה רבה כל כך עד שהשתל שהיה בחזה התפוצץ. "היא צרחה מכאבים"

כל נהג מרגיש את תחושת הלחץ בחזה הנגרמת כששוטר תנועה חמור סבר מסמן לו לעצור את מכוניתו בצד הדרך. רבקה ואן-הוזר מהעיר פנטגו שבטקסס, טוענת כי הלחץ שנגרם לה היה חזק מדי, וממש לא טבעי.

הסיפור התרחש בסוף חודש אוקטובר בשנה שעברה, אז יצאה ואן-הוזר מביתה, נכנסה למכונית ונסעה למרכז הקניות הסמוך כדי לקנות בצק לעוגיות. לאחר זמן קצר של נסיעה היא הבחינה בשוטר המסמן לה לעצור, עקב העובדה שנסעה ללא אורות קדמיים. לרוע מזלה, השוטר חיפש את שמה במחשבו, גילה כי לא שילמה דו"ח מהירות שקיבלה בעבר והחליט לעצור אותה.

עד כאן הסיפור נשמע סביר והגיוני. אלא שוואן-הוזר טוענת כי כשניסה לעצור אותה, הפעיל עליה השוטר אריק אלוורז לחץ מוגזם, שגרם לשתל הסיליקון שבאחד משדיה להתפוצץ. "היא יצאה מהרכב, ואז השוטר תפס אותה, השליך אותה על הרכב ומשך את שתי ידיה בחוזק אל מאחורי גבה", סיפרה עורכת דינה, סוזן הצ'יסטון, לאתר דאלאס פורט וורת' של רשת NBC. את אותו לילה העבירה ואן הוזר בבית המעצר, מה שבוודאי לא שיפר את מצבה.

ואן-הוזר הפגועה החליטה לתבוע את תחנת המשטרה בפנטגו, לאחר שלדבריה השתל שנפגע התפוצץ, ונוזלים שהיו בו חדרו אל תוך גופה. "היא צרחה מכאבים, אבל כל מה שהשוטר אמר היה 'זה לא אמור להיות נוח'", סיפרה עורכת הדין הצ'יסטון, שציינה כי הפגיעה בשתל גרמה לבעיות רפואיות שונות. "השוטר גרם לה שני שטפי דם, והיא תיאלץ לעבור כריתה חלקית של השד והשתלה של רקמה ושל שתל חדש".
לפי דיווח של ה"סטאר טלגרם", מפקד משטרת פנטגו, תומס גריפית', סירב להגיב למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully