וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ מפקד גדוד נפגע מירי בגבול סוריה, אין נפגעים

5.11.2012 / 21:07

הג’יפ הצבאי של מפקד גדוד הסיור של חטיבת גולני נפגע במהלך נסיעה לאורך הגבול מקליעים שנורו כנראה בשוגג לכיוונו במהלך הקרבות בסוריה. איש לא נפגע, צה”ל פתח בסריקות

אש נפתחה הערב (שני) לעבר ג'יפ של צה"ל שבו נסע מפקד גדוד הסיור בחטיבת גולני, במהלך סיור על גדר המערכת בגבול סוריה. כתוצאה מהירי, נפגע הרכב ממספר קליעים, אך איש לא נפצע. ההערכה היא שמדובר בכדורים תועים מחילופי אש בין כוח צבא סוריה למורדים, הנלחמים בתל חזקה מול ביר עג'ם. כוחות צבא הוזרמו לאזור ופתחו בסריקות.

לאחרונה התגברו הסיורים והגברת הערנות של צה"ל לאורך הגבול הסורי, כתוצאה מהתגברות הלחימה בין צבא סוריה למורדים. הרמטכ"ל, בני גנץ סייר בגבול סוריה ביום ראשון, בעקבות חדירת שלושה טנקים של צבא סוריה לשטח המפורז ברמת הגולן. בעקבות התקרית, מסר קצין בפיקוד הצפון לוואלה! חדשות כי הטנקים זוהו בתצפית של צה"ל, וכי תלונה רשמית הועברה בנושא לכוחות האו"ם בשטח.

הקצין הוסיף כי בשעות הצהריים האותו יום התגברה הלחימה בין צבא סוריה לבין כוחות המורדים במדינה, וכי בקרבות נעשה שימוש בפגזי טנקים, בפצצות מרגמה ובירי מנשק קל. במהלך הלחימה ניסה צבא סוריה לבצע איגוף לכפר ביר עג'ם, הנמצא בלב השטח המפורז שברמת הגולן. כמו כן, ציין הקצין כי כתוצאה מחילופי האש פרצה שריפה בשדה על קו הגבול, אשר התפשטה לכיוון שטח ישראל. כוחות כיבוי גדולים הוזעקו למקום על מנת להשתלט על האש.

במערכת הביטחון העריכו בחודשים האחרונים שקיימת אפשרות כי גורמי אל-קאעדה וטרור נוספים ינצלו את המהומות הסמוכים לגבל כדי לפגוע בחיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully