וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט מנסה להפיל את נתניהו גם במחיר הכפשת ישראל"

ראש הממשלה לשעבר וציפי לבני טרם החליטו אמנם אם להתמודד בבחירות הקרובות, אבל כבר סופגים ביקורת חריפה על דבריהם בגנות נתניהו ובזכות אבו מאזן. לבנת: אולמרט חצוף

הליכוד נגד אולמרט ולבני: בכירים במפלגת השלטון מתחו היום (שני) ביקורת חריפה על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ועל שרת החוץ לשעבר ציפי לבני, שמתלבטים בימים אלה אם להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. הביקורת היא בעקבות דברי השניים בזכות יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ובגנות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שרת התרבות לימור לבנת טענה הבוקר, כי מטרת אולמרט ולבני היא להפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, גם במחיר של הכפשת ישראל בעולם. בראיון לקול ישראל אמרה לבנת: "דרושה מידה של חוצפה כדי למתוח ביקורת על תגובת ראש הממשלה לדברי אבו מאזן, כפי שעשה אולמרט". לדבריה, "אולמרט ולבני ניהלו משא ומתן עם אבו מאזן במשך שלוש שנים והגישו לו הצעה מפתה מאוד, אך הוא דחה אותה ונעלם". היא הוסיפה, כי במשך כהונתה של ממשלת נתניהו נמנע אולמרט מביקורת על הרשות הפלסטינית, שסירבה לנהל משא ומתן עם הממשלה.

"ממשלת נתניהו מחזקת את חמאס"

גם המשנה לראש הממשלה והשר לעניינים אסטרטגיים משה יעלון יצא הבוקר למתקפה. בראיון לגלי צה"ל אמר יעלון, כי "לבני ואולמרט מקריבים אינטרסים לאומיים מתוך שיקולים פוליטיים".

חבר הכנסת רוני בר-און מקדימה אמר בתגובה לביקורת של הליכוד, כי היה צריך להגיב אחרת מכפי שהגיב נתניהו על דברי אבו מאזן בראיון בערוץ 2. בר-און הוסיף כי הכל יודעים שהסיכום הסופי עם הפלסטינים יהיה מבוסס על קווי 67 עם חילופי שטחים כאלה ואחרים, והדגיש כי סירובה של הממשלה לנהל משא ומתן משפיע על הכלכלה ועל מעמדה המדיני של ישראל בעולם, בכלל זה על הלגיטימציה לתקוף את אירן.

אולמרט פרסם אתמול הצהרה, לפיה "מאז חילופי השלטון בישראל הוקפא המו"מ עם הפלסטינים, ונעשה ניסיון להוכיח לציבור בישראל כי 'אין פרטנר' בצד הפלסטיני. במקום זאת, נעשו על ידי הממשלה בישראל שורת צעדים שיש בהם לחזק את החמאס ולהחליש את הרשות הפלסטינית בראשות מחמוד עבאס - רשות שדוגלת באי אלימות ובמו"מ לשלום".

לקריאה נוספת:
אולמרט על דברי אבו מאזן: נתניהו חיזק החמאס
לבני: אבו מאזן אמר דברים אמיצים, יש פרטנר לשלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully