וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני שולחת רמזים על עתידה: "בקרוב יידעו כולם"

יו"ר קדימה לשעבר קראה לאחד את מחנה המרכז-שמאל, אך לא הסכימה לפרט על תכניותיה: "פעלתי רק כשידעתי שבאמת אפשר לעשות שינוי גדול, ולא רק כדי למצוא מקום במפלגה כלשהי"

ציפי לבני, המשהה זו תקופה ארוכה את החלטתה בנוגע לעתידה הפוליטי, רמזה אמש (ראשון) כי היא מקווה לאיחוד בשורות גוש המרכז-שמאל, אולם לא הסכימה למסור פרטים מדויקים אודות תכניותיה למערכת הבחירות הקרובה. "צריך לפעול ביחד", אמרה לבני בראיון בערוץ 2, "וגם אם ייקח עוד מעט זמן כדי שאנשים ידעו מי יעשה זאת, זה שווה כדי לאחד את המחנה הזה". היא אמרה גם כי "תמיד פעלתי רק כשידעתי שבאמת אפשר לעשות שינוי גדול, ולא רק כשאני אוכל למצוא מקום במפלגה כלשהי. בקרוב יידעו כולם".

ציפי לבני בכנס נשות הדסה. טלי מאייר
"מצער ששותפים למחנה מתעלמים מדברי אבו מאזן משיקולים פוליטיים". לבני/טלי מאייר

לבני התמקדה במסר המדיני, בעקבות דבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן מסוף השבוע האחרון מהם השתמע כי הוא מוותר על זכות השיבה לפלסטינים, והתגובה הצוננת בה התקבלו הדברים במערכת הפוליטית בישראל. "אבו מאזן אמר דברים מאוד אמיצים, ואלו אותם הדברים ששמענו בחדר המשא ומתן. מצער שארבע שנים ממשלת ישראל מספרת לציבור שאין פרטנר. כשבא מנהיג פלסטיני ואומר שהוא מוכן לא לחזור לצפת, יש לזה משמעות", אמרה לבני.

ברמיזה לתגובתה של יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', לפיה "נסיגה לגבולות 1967 אינה באה בחשבון", ציינה לבני כי התגובות הן "אבסורדיות ומתסכלות", ועל אף שאמרה כי היא "אינה תוקפת אנשים אחרים שמתמודדים", הוסיפה לבני כי "מצער אותי שגם שותפים למחנה, שצריכים לתמוך בדבריו של אבו מאזן ולקדם את הנושא ואת האג'נדה, לעתים מתעלמים משיקולים פוליטיים. "כל מי שמעוניין לשמור על מדינה יהודית ודמוקרטית, גם אנשי ימין, צריכים לחבק את הריאיון של אבו מאזן ולרצות לסיים הסכסוך. לצערי הפכנו למדינה שבה המילה שלום הפכה מילה גסה", הוסיפה.

"שומעת את הקולות והרצון שאחזור"

לבני הדגישה כי הנושא המדיני הוא "שהביא אותי לפוליטיקה. לא רק הדיון בנושא חסר, אלא גם אלה שיהיו מוכנים להיאבק למענו. אני שומעת את הקולות ואת הרצון שאחזור, זה מאוד מחמיא, אבל צריך לפעול ביחד". היא הודתה גם כי ההשתהות בפרסום החלטתה פוגעת בה: "דווקא אלה שתומכים בי, רוצים כבר להסתער".

מתלבט אחר בזירה הפוליטית, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הגיב אתמול באופן דומה לדבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית, וציין גם הוא כי "הדברים שאמר אבו מאזן זהים בתוכנם לדברים שנאמרו בתוך חדרי המשא ומתן". אולמרט המשיך והאשים את הממשלה הנוכחית כי החלישה את הרשות הפלסטינית וחיזקה את חמאס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully