וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכי מחפש בית: הבעיה? הוא מקלל ללא הפסקה

במקלט לחיות בבריטניה טרם הצליחו למצוא בעלים חדשים לביקי, שלמד בביתו הקודם שפה גסה במיוחד - והחליטו לרשום אותו לקורס נימוסין. "אם הוא מקלל - הוא לא מקבל חטיף"

התוכי הבריטי ביקי מחפש בית חם, אולם זה שבועות שאיש לא מוכן לאמץ אותו. הסיבה: חיבתו לשפה גסה, הכוללת מגוון קללות ציוריות במיוחד. במקלט לחיות של עמותת RSPCA בקנט, בו מוחזק ביקי, העידו כי התוכי למד את אוצר המילים הצבעוני שלו מבעליו הקודמים. כעת, החליטו במקלט החיות להעניק לביקי, המשתייך לזן "לורי פטפטן", שיעורי נימוסין על מנת לזרז את תהליך מסירתו.

"ביקי הוא ציפור חכמה וחברותית, עם כישרון בחקיינות", נמסר מדוברות העמותה, שקלטה את ביקי לאחר שבעליו חלה ונאלץ למסור אותו. "למרבה הצער, משמעות הכישרון הזה היא שביקי קלט כמה מילים צבעוניות למדי מבעליו הקודמים. יש לו אוצר מילים רחב והוא ללא ספק יאתגר את האורחים בביתו החדש".

על פי ה"דיילי מייל" הבריטי, המרכז שכר מטפל מומחה שמעניק לביקי טיפול התנהגותי המתנה שפה נאותה בקבלת חטיפים כתגמול. "בכל פעם שהוא אומר מילה מנומסת כמו שלום, הוא מקבל פרס, וכשהוא אומר מילה שובבה הוא לא מקבל כלום", מסר דובר העמותה. "אנחנו מקווים שבעליו החדשים של ביקי ימשיך להעניק לו שיעורי נימוסין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully