וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה התוכי הצבעוני בקליניקה לטיפול מיני?

סיפור שיכול היה לפרנס סצנות קומיות נגמר בצורה טרגית: העוף הצבעוני חולץ ממרתף המרפאה ואושפז במחלקה וטרינרית, אך הצוות המסור, שעשה מאמצים רבים לטפל בו, נאלץ לצפות בגסיסתו

סוף טרגי לסיפור מרגש: עוף ים שסטה ממסלול הנדידה של להקתו ונחת בטעות במרתף של קליניקה לטיפול מיני בבריטניה, מת כעבור מספר ימים של טיפול במרפאה וטרינרית.

תוכי-ים ממין זכר אותר בסוף השבוע באחת הקליניקות בבית החולים המחוזי של ווינ'צסטר שבדרום אנגליה. וטרינרים שאספו אותו מהקליניקה והעבירו אותו למרפאתם, העריכו כי הוא נדד בלהקה שעשתה את דרכה מצפון בריטניה לכיוון מפרץ ביסקאיה שמול חופי צרפת וספרד.

המטפלים אמרו ל-BBC כי התוכי נראה "רעב מאוד ותשוש", ובמרפאה ציינו כי המחלקה הקטנה אמנם הייתה "מלאה לגמרי", אך אחרי מאמץ גדול נמצא מקום לאשפז בו את העוף התשוש. כמו כן, אמרו כי זו הפעם הראשונה שבעל חיים מסוג זה מטופל במקום. הוא הוזן בדגים שנותרו במרפאה, שהובאו אליה עבור אחד השחפים ששהה במקום.

ביום שישי, אמרה ג'ין ברדפורד, מטפלת במרפאה, כי היא מקווה ש"אם הכל יהיה בסדר, התוכי ישתחרר בחודש הבא". לחילופין, אמרה שבמידה ומזג האוויר לא יאפשר את המראתו של התוכי הקטן, הוא יישאר ב"אשפוז" עד חודש מרץ, ואז "יוכל לחבור לשאר התוכיים".

למרבה הצער, התוכי נמצא מת כעבור זמן קצר במיטה שבה הונח כדי להתאושש. "באופן טבעי, כולנו מאוד עצובים, מכיוון שנראה שמצבו משתפר", אמרה ג'קי גריי, מטפלת במרפאה. טרם ידוע מה גרם למותו של העוף הקטן והצבעוני, שלא ניכרו בו סימני פציעה, אך גריי מעריכה שמלכתחילה מצבו היה רע, ולכן נפרד בטעות מלהקתו והתרסק בקליניקה.

  • עוד באותו נושא:
  • תוכי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully