וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות העיתונאים: "יש עתיד - מפלגה שלא אומרת דבר"

שני העיתונאים בעבר והמועמדים הטריים לכנסת בהווה - מיקי רוזנטל מהעבודה ועפר שלח מ"יש עתיד" - ניסו לחדד את ההבדלים בין המפלגות: "יחימוביץ' התייצבה ימינה מנתניהו"

עימותים בין מנהיגי המפלגות הגדולות כנראה שלא יהיו במערכת הבחירות הזו, אך המועמדים ברשימות לכנסת דווקא מסכימים להתדיין מול המסך הקטן. הערב (ראשון) ערכו שני העיתונאים לשעבר וייתכן חברי כנסת לעתיד – מיקי רוזנטל ועפר שלח – עימות, שעסק בעיקר בהבדלים בין שתי המפלגות אותן הם מייצגים, העבודה ויש עתיד, בהתאמה.

"אני לא רואה אצל יאיר לפיד עמדה מקורית שאינה נמצאת בליכוד או בעבודה", תקף רוזנטל בערוץ 2 וכינה את מפלגת יש עתיד "מפלגת מרכז שרוצה ללכת לכל הצדדים - ולא לומר שום דבר". שלח, לעומת זאת, טען כי בין שלי יחימוביץ' ליאיר לפיד, כמו גם בין מפלגותיהם, "יש הבדלים ברורים בנושאים שעל סדר היום". הוא ציין בפרט את הנושא המדיני, בו לדבריו "יחימוביץ' התייצבה לאחרונה ימינה מנתניהו", והזכיר כי "הגיבה בכתף קרה לדברים של אבו מאזן מסוף השבוע האחרון".

יחימוביץ' הציגה את מיקי רוזנטל: "בולדוזר אמיתי". דניאל בוק
"יכול להיות שהעבודה תשב עם נתניהו בקואליציה, אני לא". רוזנטל עם יחימוביץ'/דניאל בוק

שני המועמדים סיפקו תשובות מעורפלות בנוגע לאפשרות שמפלגתם תיכנס לקואליציה עתידית בראשות בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן. בעוד ששלח אמר כי "יש עתיד קבעה, והייתי חלק מהקביעה הזאת, שיהיו מספר עקרונות שמי שיעמוד בהם – המפלגה תשב איתו בקואליציה, ומי שלא יעמוד בהם - היא לא תשב איתו", רוזנטל הודה כי "יכול להיות שהעבודה תשב עם נתניהו בקואליציה וסביר כי יש עתיד תשב עמו", אך הדגיש כי הוא עצמו לא ייכנס לקואליציה כזאת: "אני מתכוון להיות מיקי רוזנטל ולהגיד את האמת שלי כל פעם שצריך".

בנוגע לאפשרות של איחוד בין המפלגות, כמענה לאיחוד בין הליכוד לישראל-ביתנו, שררה הסכמה בין השניים כי מדובר בתסריט לא סביר. "אם זה יקרה, זה יהיה רק אחרי הבחירות". בנוסף, העיתונאי לשעבר שלח סרב לחשוף איזה פתק הטיל הקלפי בבחירות הקודמות, אך ציין כי לא הצביע לעבודה. רוזנטל אמר ששם "אמת" בקלפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully