וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כלא חברתו בקניון והיכה אותה במשך שעות

גלעד גרוסמן

4.11.2012 / 12:32

תושב בת ים בן 31 מואשם בנסיון רצח לאחר שהתגלה כי חברתו אינה בהריון כפי שטענה. לפי כתב האישום, הוא בעט בה, ניפץ בקבוקים על ראשה ואמר לה: "אני רוצה שאת תמותי"

כלא את חברתו במשך יממה במקום עבודתו, היכה אותה ושבר על ראשה בקבוקי בירה - כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד תושב בת ים בן 31 בגין נסיון רצח. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן וקסלר מפרקליטות מחוז מרכז, לפני כשבועיים הלכו השניים בשעת ערב למתחם קניות בראשון לציון, שם עובד הנאשם כשומר. במהלך שהותם במקום ביצעה האישה שתי בדיקות הריון, והתגלה לה כי בניגוד למה שסיפרה לנאשם בעבר, היא איננה בהריון. היא שמחה על כך, אולם הוא זעם. בעקבות הדברים, פרץ ריב בין השניים וכן בשל קנאתו של הנאשם מכך שבת זוגו מתקשרת לבעלה בנפרד.

לטענת הפרקליטות, הנאשם לקח את הטלפון של בת זוגו וחקר אותה לגבי אנשים אליהם התקשרה. בשלב מסויים במהלך הלילה החל הנאשם להכות את האישה באגרופים בפנים ובחזה. לאחר שהיא נפלה לרצפה, הוא החל לבעוט בה בחוזקה בכל חלקי גופה. בהמשך, נטען בכתב האישום, הנאשם ניפץ שני בקבוקי בירה על ראשה של בת זוגו בזה אחר זה. כתוצאה מכך היא איבדה את הכרתה. בזמן שהיא היתה מחוסרת הכרה, בן זוגה נטל סכין או חפץ חד אחר וחתך אותה בלחי שמאל.

אולם, בכך לא תמה ההתעללות. על פי כתב האישום, בשלב מסוים שפך הנאשם מים על המתלוננת מים והעיר אותה. הוא נטל מראה, הציב אותה מול פניה של חברתו, הראה לה את החתכים שגרם לה ואמר לה שעשה זאת כדי שאף אחד לא יסתכל עליה.

התקשר לאביו ואמר לו: "הרגתי את ט'"

בהמשך שתה הנאשם וודקה, והמשיך להכות את חברתו בכל חלקי גופה, באגרופים ובבעיטות, במשך שעות ארוכות, כשהיא שרועה חסרת אונים, חבולה ומדממת על הרצפה. "אני רוצה שאת תמותי", אמר לה לאחר שסיים לשתות לשכרה. לאחר מכן התקשר אל אביו ואמר לו: "הרגתי את ט'". האב מיהר להגיע למקום ושכנע את בנו שצריך לקחת את הקורבן לבית חולים. הבן התנגד תחילה בשל חששו מהמשטרה, ואף ביקש מהאב לקנות לו כרטיסי טיסה לחו"ל.

לבסוף פינו השניים את האישה לבית החולים וולפסון בחולון, כשהיא סובלת מחבלות חמורות, קרע בכבד, שבר ביד, שברים בצלעות, שבר באף וחתכים בפנים ובירך. היא עדיין מאושפזת בבית החולים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הוא נידון בעבר לשמונה חודשי מאסר בגין תקיפת בת זוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully