וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טען שאשתו העלילה שתקף מינית את בתם - ושוחרר

קובי דוד

10.10.2012 / 3:20

האב שנעצר בחשד שבנוסף הכה את בנם המשותף, טען שאשתו שיקרה בתלונתה. בית המשפט קיבל את דבריו והתיר לסנגורו לקבל חומרי חקירה כדי להגיש תביעת לשון הרע נגד האישה

בית משפט לענייני משפחה בנצרת התיר אתמול (שלישי) לסנגור של תושב הצפון, שנחשד כי תקף מינית את בתו, בת שנתיים, לעיין בחומר החקירה נגדו, כדי שיוכל להגיש תביעת לשון הרע נגד אשתו, שהגישה את התלונה נגדו במשטרה. האב, שנעצר בחשד שגם הכה את בנו, טען כי אשתו העלילה עליו. תיק החקירה נגד האב בנושא התקיפה המינית של הפעוטה נסגר מחוסר אשמה, ואילו תיק החקירה בנושא הכאת הבן נסגר מחוסר ראיות.

השופט אסף זגורי הורה על ההחלטה בעקבות צפייה בקלטת שהינה חלק מחומר החקירה נגד האב, שבה נראית האם מדובבת את בתה ומעודדת אותה לספר כיצד אביה תקף אותה מינית לכאורה. האם הגישה את התלונה נגד הבעל לפני כמה חודשים, אך בעקבות חומר החקירה שגיבשו חוקרי הפרשה, הכולל את עדות הבן, הוחלט שלא להגיש נגד האב כתב אישום.

השופט זגורי ציין בהחלטתו להתיר לעורך הדין של האב לעיין בחומר החקירה, על אף שלא הוגש נגדו כתב אישום, כי "מדובר בהחלטה לא פשוטה. הקושי הגדול ביותר היה החשש מפני חשיפת הקטינה, נוכח העובדה שמדובר בסרט חושפני ופוגעני ממש". עוד כתב השופט כי "מטרת הגשת התקליטור כראייה מצדו של התובע, ולא כל שכן העיון בו, הינה להוכיח פרסום זדוני הנעדר תום לב של לשון הרע מצד הנתבעת כנגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully