וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים, הכדורים והרצח: סיפורו של "האלמן השחור"

31.10.2012 / 11:20

מותה של ג'ני קופר בשנת 2009 מוסיף לעלות סימני שאלה. לאחר מעצר בעלה וזוגתו מתבהרים כעת פרטים נוספים בפרשה, על פיה רצח לכאורה גם את אשתו הראשונה שנים קודם לכן

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

יום לאחר מעצרם של שמעון קופר ובת זוגו, הרופאה הבכירה, בחשד לרצח שתיים מנשותיו, חקירתם נמשכת גם הבוקר (רביעי) באינטנסיביות. במשטרה חושדים כי נסיבות מותן הדומות של השתיים אינן מקריות.

הארכת מעצר לשמעון קופר המואשם ברצח שתי נשותיו, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
שלוש נשים, שני מקרי מוות ומאהבת אחת. קופר בהארכת מעצרו, אתמול/נמרוד סונדרס

בשנת 1994 נמצאה אורית קופרשמיד, אשתו הראשונה של קופר, מתה כשכדורי שינה סביבה. חוקרי המשטרה העריכו אז שקופרשמיד התאבדה. על פי פרסומים, מיד לאחר שקם מהשבעה על אשתו, עבר קופר להתגורר עם אישה אחרת עמה קיים קשר רומנטי עוד קודם לכן, נישא לה והתגרש.

מספר שנים אחר כך, נישא בשלישית לג'ני קופר, לאחר שעבר להתגורר בקיבוץ אייל. חבריה של ג'ני סיפרו על שינוי בהתנהגותה בחודשים האחרונים לחייה, ושהיא החלה ליטול כדורים. באותה תקופה, התלונן קופר על כך שהקיבוץ סירב להעניק לו חברות וטען בפני חבריה של ג'ני כי הדבר מקשה עליה מאוד וגרם לה דיכאון.

בשנת 2009 נמצאה ג'ני קופר מתה לאחר שנטלה כדורי שינה רבים. בדו"ח הפתולוגי נכתב כי היא מתה כתוצאה מהפרעה קטלנית בקצב הלב, ובגופה נמצאה תרופת הרגעה ברמה טיפולית. חקירת מותה קבעה כי היא מתה בנסיבות טבעיות, אך לאחר שהוגש הוגש ערעור על סגירת התיק, התחדשה החקירה, ועלה חשד כי קופר רצח את ג'ני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"לא הייתה שום סיבה שהיא תסיים את חייה"

מעבר לדמיון בין המקרים, ייתכן שהמשטרה מסתמכת גם על עדות אשתו השנייה של קופר לגבי דפוסי הפעולה שלו. בראיון שהתקיים עמה בתכנית "עובדה", סיפרה כי היא מצאה חבילות של כדורים מהסוג שהביאו למותה של אשתו הראשונה בזמן שפינתה את חפציה מדירתם המשותפת לאחר גירושיהם.

אתמול נעצרה בתו זוגו הרופאה, בחשד כי סייעה לו לרצוח את אשתו השלישית. מחקירת המשטרה עולה כי הקשר הרומנטי בינה לבין קופר החל עוד במהלך נישואיו לג'ני, והרופאה העבירה את חפציה לביתו בקיבוץ כשבועיים לפני מותה.

לשמעון קופר שני ילדים ביולוגיים שנולדו לו מאורית, אשתו הראשונה. לאחר חתונתו עם ג'ני, גרו בנותיה עימם ומיד לאחר מותה הן עזבו את הבית. כיום מתגורר קופר עם בת זוגו הרופאה ועם בנה באותו הבית בו גר עם ג'ני.

עו"ד מיכל זימרן, המייצגת את בנותיה של ג'ני בהליך שפרטיו חסויים בבית המשפט לענייני משפחה, אמרה כי בנותיה של ג'ני מנועות מלהגיב בשל המשפט שמתנהל כעת, אך לדבריהן, "הפרשה פותחת את הפצעים מחדש". זירמן סיפרה כי בנותיה סיפרו לה שג'ני "הייתה אמא מסורה, אוהבת ומלאת חיים. לא הייתה שום סיבה שהיא תסיים בגיל כזה את חייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully