וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה כחלון החליט סופית: לוקח פסק זמן מהפוליטיקה

פנחס וולף

3.11.2012 / 19:09

מקורות יודעי דבר אמרו כי שר התקשורת והרווחה, שהודיע כי לא יתמודד על מקום ברשימת הליכוד, החליט לוותר על האפשרות לרוץ ברשימה עצמאית. הוא ייצא כנראה ללמוד בחו"ל

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

כשלושה שבועות לאחר שהודיע כי לא יתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, החליט הערב (שבת) שר התקשורת והרווחה, משה כחלון, לוותר גם על האפשרות של ריצה עצמאית. מקורות יודעי דבר אמרו כי כחלון, שהתלבט בימים האחרונים בין ריצה באופן עצמאי לבין לקיחת פסק זמן מהפוליטיקה, יושב בשעה זו עם סביבתו המצומצמת וככל הנראה בסיום הישיבה יודיע כי הוא יוצא ללימודים בחו"ל.

יצוין כי לא מדובר עדיין בהחלטה סופית בעניין וכי על כחלון מופעלים עתה לחצים כבדים מצד בכירים בליכוד, ובהם גם אנשיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לרוץ במסגרת הליכוד-ביתנו, או לפחות לסייע לליכוד במערכת הבחירות.

משה כחלון שוקל הקמת מפלגה: "יקבל 20 מנדטים". דרור עינב
לחצים כבדים מצד אנשי נתניהו. כחלון/דרור עינב

ח"כ דני דנון (הליכוד) אמר הערב בתגובה כי "השר משה כחלון הוא ליכודניק אמיתי. הפעילות שלו למען ארץ ישראל ויהודה ושומרון היא חלק מה-די.אן.איי הליכודי, הפעילות החברתית שלו למען השכבות החלשות היא חלק מה-די.אן.איי הליכודי, ואני מברך על הישארותו בנבחרת המנצחת של הליכוד". לדברי דנון, "כמי שגדל בליכוד, מאמין בארץ ישראל, ומאמין בעם ישראל, אני יודע להגיד בצורה ברורה - הבית של משה כחלון היה ונשאר הליכוד".

ביום חמישי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, הציע מקורבו של נתניהו, נתן אשל, לכחלון שריון למספר 3 ברשימה ותפקיד שר בכיר – אוצר או תמ"ת מורחב, כולל הגדרה של משנה לראש הממשלה. כחלון פסל את ההצעה על הסף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נואם בועידת הליכוד, גני התערוכה, ת"א ,אוקטובר 2012. דרור עינב
השר פסל על הסף הצעה לשריון מקום 3 ברשימת הליכוד-ביתנו. כחלון ונתניהו/דרור עינב

אתמול הגיע לידי כחלון סקר העומק שהזמינו מקורביו, אשר נועד לבדוק את כדאיות הקמת מפלגה עצמאית בראשותו. לדברי היועץ האסטרטגי העובד עם כחלון, אייל אריאל, "הסקר ענה מאוד על הציפיות, והממצאים מתאימים למה שחשבנו מההתחלה שנראה. הוא קובע חד-משמעית שיש מקום להקמת רשימה חברתית שתהיה לה עוצמה ושתשנה את ההתייחסות לנושא החברתי. לכחלון יש את היכולת, וההחלטה נמצאת רק בידיים שלו".

אריאל ציין כי על פי ממצאי הסקר, מפלגה בראשותו של השר הפופולרי עשויה לגרוף מנדטים בטווח הנע בין 13, ברף התחתון (כפי שהציגו סקרים שפורסמו ביממה האחרונה בערוץ 2 ובידיעות אחרונות), ועד ל-20 מנדטים, במצב אופטימלי. מתוצאות הסקרים עולה כי כחלון "נוגס" במנת המנדטים של הליכוד בעיקר, כמו גם באלה של מפלגת העבודה ו"יש עתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully