וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: מחיר הדלק ירד ב-36 אגורות ל-7.58 שקלים לליטר

בפעם השנייה בחודשיים, מחיר הדלק ירד בחצות במידה ניכרת, הודות לירידה במחיר הנפט בנמלים בעולם, והנסיגה בשער הדולר. מי שיבחר להיעזר במתדלק ייפרד מ-18 אגורות נוספות

חיכיתם? הרווחתם: מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן ירד הלילה (חמישי) ב-36 אגורות, למחיר של 7.58 שקלים לליטר, לאלו שיבחרו לתדלק בשירות עצמי. הנהגים שיבחרו להיעזר במתדלק, ייאלצו להיפרד מ-18 אגורות נוספות לכל ליטר, קרי לשלם 7.76 שקלים. מדובר בירידה של 4.53% במחיר לצרכן. לפי הודעת משרד האנרגיה, מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי באילת יעמוד על 6.48 שקלים לליטר, ועמלת השירות המלא תוסיף על מחיר זה 15 אגורות נוספות.

מחיר הדלק זינק ל-8.25 שקלים, ספטמבר 2012. דרור עינב
קצת נחמה לנהגים/דרור עינב

מדובר בירידה משמעותית זה החודש השני ברציפות: בראשית אוקטובר ירד מחיר ליטר בנזין מ-8.25 שקלים ל-7.94 שקלים. אותו מחיר שנרשם בספטמבר, היה שיא כל הזמנים של ליטר בנזין. על פי ההערכות, הירידה במחיר הנפט נובעת מירידה במחיר הנפט בשווקי העולם ומהיחלשות שער הדולר.

התנודות במחיר הדלק בארבע השנים האחרונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למחיר הדלק מספר מרכיבים: מחיר הבסיס, המבוסס על מחיר הדלק בנמלי צרפת ואיטליה, המהווה כ-38% מהמחיר, המס על הדלק (הבלו), המהווה 39% מהמחיר, המע"מ, שמהווה 15% מהמחיר, והוצאות השיווק, המהוות 9% מהמחיר. המחיר החדש, אגב, הוא הנמוך ביותר זה חמישה חודשים.

לקריאה נוספת
מחיר הדלק ירד מתחת ל-8 שקלים לליטר
שיא של כל הזמנים: מחיר הדלק זינק מהלילה ל-8.25 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • מחיר הדלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully