וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין צ'רלי אבוטבול נעצר בחשד שסחט אברך

31.10.2012 / 8:02

לאחר שהיה מבוקש לחקירה בימים האחרונים בחשד שחטף וסחט יחד עם אשתו ואנשיו אברך מירושלים לבקשת רב מהצפון, הצליחה הלילה המשטרה לעצור את אבוטבול. ארבעה נוספים נעצרו עמו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

צפו בעורך דינה של סוניה אבוטבול בהארכת מעצרה

צ'רלי אבוטבול, הנחשב לראש ארגון פשיעה, נעצר הלילה (רביעי) בדירה בגוש דן, יחד עם ארבעה חשודים נוספים, לאחר שבוע שבו חיפשה אחריו המשטרה. אבוטבול חשוד כי רב מאזור הצפון שכר את שירותיו כדי לסחוט אברך ירושלמי, שהרב חשד כי גנב כסף מביתו. שניים מהחשודים נמצאו בדירה שבה שהה אבוטבול, בעוד ששניים נוספים אותרו בקרבת מקום. החמישה יובאו היום בצהריים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

אתמול הותר לפרסום כי אשתו של אבוטבול, סוניה, נעצרה בשבוע שעבר באותה פרשה, בחשד לעבירות של חטיפה, כליאת שווא וסחיטה, כמו גם שבעה חשודים נוספים. אבוטבול מכחישה מכל וכל את החשדות נגדה, וטוענת כי הייתה במיטתה בעת שהאירוע התרחש לכאורה. סנגורה, עורך דין יניב פרץ, טוען כי מעצרה הוא ניסיון של המשטרה להפעיל לחץ על בעלה. "ידוע וגלוי לעיני כל כי מרשתי מוחזקת כבת ערובה עד למעצרם של אחרים. מרשתי מכחישה כל קשר לאירועים והיא מוחזקת במעצר אך ורק בגלל שם משפחתה".

הארכת מעצר לצ'רלי אבוטבול בחשד להצתה. יותם רונן
חשוד כי "חקר" את האברך הירושלמי. אבוטבול/יותם רונן

הפרשה הותרה לפרסום עם מעצרו של הרב מהצפון, והחקירה מנוהלת ביחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל), הגוף האחראי על חקירות בתחום הפשיעה המאורגנת. מהחקירה עולה לכאורה כי הרב שם לב לפני זמן מה כי מביתו נגנב סכום של מאות אלפי שקלים, אשר ככל הנראה היו פדיון של אירוע משפחתי. על פי החשד, הרב ומקורביו ערכו "חקירה עצמאית", במהלכה עלה חשדם כי מי שעומד מאחורי הגניבה הוא אברך ירושלמי, שביקר בבית הרב. כשהתעמתו עמו הוא הכחיש כי ביצע את הגניבה.

על פי החשד, פנה הרב לארגונו של אבוטבול, או כפי שכינה זאת גורם משטרתי – "הביא תגבורת מנתניה". מהחקירה עולה לכאורה כי אבוטבול ואנשיו הגיעו ביום שני שעבר לבירה, ותוך כדי איומים, הכניסו את האיש לג'יפ ולקחו אותו למרתף בבניין המגורים של בני הזוג אבוטבול בנתניה. שם, על פי החשד, נכלא ו"נחקר" האברך על ידי צ'רלי אבוטבול ואנשיו, בהם אשתו סוניה, תוך שהם מכים אותו קשות בראשו ובכל חלקי גופו, חוסמים את פיו ומאיימים על חייו, במשך לילה שלם.

עוד עולה מהחקירה כי האברך הצליח בסופו של דבר להימלט מהמקלט ופנה לקבלת טיפול רפואי, כשהוא סובל מחבלות ומשברים בפניו. עוד באותו היום נעצרה סוניה אבוטבול, והיאחב"ל הוציאה צו איסור פרסום גורף על פרטי הפרשה. מעצרה של אבוטבול הוארך כמה פעמים. במשטרה חושדים כי 15 בני אדם בסך הכול היו מעורבים באירוע, בהם כאמור צ'רלי אבוטבול עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully