וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי אבוטבול מבוקש, אשתו נעצרה בחשד לחטיפה

30.10.2012 / 17:40

במשטרה חושדים כי רב מהצפון שכר את ארגון הפשיעה של אבוטבול כדי לסחוט אברך ירושלמי, שהרב חשד שגנב ממנו כסף. לפי החשד, הוא הוכה על ידי אבוטבול ואשתו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

סוניה אבוטבול, אשתו של מי שנחשב לראש ארגון פשיעה צ'רלי אבוטבול, נעצרה בשבוע שעבר בחשד לעבירות של חטיפה, כליאת שווא וסחיטה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. במשטרה חושדים כי רב מאזור הצפון שכר את שירותי ארגון הפשיעה של אבוטבול כדי לסחוט אברך ירושלמי, שהרב חשד כי גנב כסף מביתו. צ'רלי אבוטבול עצמו טרם נעצר, למרות שהוא דרוש לחקירה, והמשטרה אינה יודעת היכן הוא נמצא. שבעה חשודים נוספים עצורים בפרשה ובמשטרה צופים כי ייעצרו עוד חשודים. סוניה אבוטבול מכחישה את החשדות המיוחסים לה.

הפרשה הותרה לפרסום עם מעצרו של הרב מהצפון, והחקירה מנוהלת ביחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל), הגוף האחראי על חקירות בתחום הפשיעה המאורגנת. מהחקירה עולה לכאורה כי הרב שם לב לפני זמן מה כי מביתו נגנב סכום של מאות אלפי שקלים, אשר ככל הנראה היו פדיון של אירוע משפחתי. על פי החשד, הרב ומקורביו ערכו "חקירה עצמאית", במהלכה עלה חשדם כי מי שעומד מאחורי הגניבה הוא אברך ירושלמי, שביקר בבית הרב. כשהתעמתו עמו הוא הכחיש כי ביצע את הגניבה.

על פי החשד, פנה הרב לארגונו של אבוטבול, או כפי שכינה זאת גורם משטרתי – "הביא תגבורת מנתניה". מהחקירה עולה לכאורה כי אבוטבול ואנשיו הגיעו ביום שני שעבר לבירה, ותוך כדי איומים הכניסו את האיש לג'יפ והביאו אותו למרתף בבניין המגורים של בני הזוג אבוטבול בנתניה. שם, על פי החשד, נכלא ו"נחקר" האברך על ידי צ'רלי אבוטבול ואנשיו, בהם אשתו סוניה, תוך שהם מכים אותו קשות בראשו וכל חלקי גופו, חוסמים את פיו ומאיימים על חייו, במשך לילה שלם.

האברך הצליח להימלט מהמקלט וקיבל טיפול רפואי

עוד עולה מהחקירה כי האברך הצליח בסופו של דבר להימלט מהמקלט ופנה לקבלת טיפול רפואי, כשהוא סובל מחבלות ושברים בפניו. עוד באותו היום נעצרה סוניה אבוטבול, והיאחב"ל הוציאה צו איסור פרסום גורף על פרטי הפרשה. מעצרה של אבוטבול הוארך כמה פעמים, והיום דן בית משפט השלום בראשון לציון בפעם השלישית בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה. העבירות המיוחסות לה ולעצורים הנוספים הן חטיפה, כליאת שווא, סחיטה ותקיפה בנסיבות מחמירות.

במשטרה חושדים כי 15 בני אדם בסך הכל היו מעורבים באירוע, בהם כאמור צ'רלי אבוטבול עצמו. עם זאת, אבוטבול אינו נמצא, למרות שהוא יודע כי הוא דרוש לחקירה. גורם בכיר ביאחב"ל ציין כי "זאת לא הבעיה. כשנראה אותו – נעצור אותו. כעת אנחנו מתרכזים באיסוף ראיות נגד החשודים".

אבוטבול מכחישה מכל וכל את החשדות נגדה וטוענת כי הייתה במיטתה בעת שהאירוע התרחש לכאורה. סנגורה, עורך דין יניב פרץ, טוען כי מעצרה הוא ניסיון של המשטרה להפעיל לחץ על בעלה. "ידוע וגלוי לעיני כל כי מרשתי מוחזקת כבת ערובה עד למעצרם של אחרים. מרשתי מכחישה כל קשר לאירועים והיא מוחזקת במעצר אך ורק בגלל שם משפחתה. אני מקווה שבית המשפט יורה על שחרורה עוד היום ושהאמת תצא לאור בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully