וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של צ'רלי אבוטבול, חשוד בניסיון רצח

17.7.2012 / 19:08

בית המשפט האריך ב-5 ימים את מעצרם של אבוטבול ושני עצורים נוספים, החשודים במעורבות בניסיון לרצוח שני אחים לפני חודש. "קיים חשד סביר, ואף מעבר לכך, לביצוע העבירות"

דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

האם הפעם תצליח המשטרה להפיל את העבריין צ'רלי אבוטבול? בית משפט השלום בראשון לציון האריך הערב (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של אבוטבול, שנעצר הבוקר בחשד למעורבות בניסיון רצח של שני אחים לפני חודש בגן ציבורי ברחוב קריניצי בנתניה. יחד עם אבוטבול, נעצר העבריין אלי שזירי וכן צעיר נוסף, נתי מלכה, שלו אין עבר פלילי. מעצרם הוארך אף הוא בחמישה ימים.

המשטרה מייחסת לשלושה ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, שידול לרצח וסיוע לאחר מעשה. "קיים חשד סביר, ואף מעבר לכך, לביצוע העבירות", אמר השופט במהלך הדיון. "מדובר בעבירה חמורה ביותר, המיוחסת על פי חומר החקירה לחשודים". הוא גם קבע כי קיימת לגבי החשודים "עילת מסוכנות". נציג המשטרה אמר בדיון: "בשלב הזה אני מייחס מעורבות באירוע הירי לכל החשודים, מבלי להיכנס לחלקו של כל אחד מהם במעשה".

בתקרית, שאירעה כאמור לפני חודש בדיוק, נפצע אחד האחים – ששניהם מוכרים למשטרה וככל הנראה מקורבים לארגונו של ריקו שירזי - באורח קשה, והשני נפצע קל, מירי שבוצע לעברם. במהלך חקירת הפרשה, שזכתה לכינוי "פרשת יורוליג" ומתנהלת ביאחב"ל, נעצרו ארבעה חשודים נוספים בשבועות האחרונים.

"אני מזמן בפנסיה, לא נותנים לי שקט"

לפני כניסתו לדיון, אמר אבוטבול בחיוך: "מדובר באותן שטויות כל הזמן. אני מזמן בפנסיה. לא נותנים לבן אדם שקט". "זה בגלל שאוהבים אותך", השיב לו בחיוך נציג היחידה החוקרת. אשתו של אבוטבול אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות כי "כל כמה חודשים עוצרים אותו. מדובר באדם בן 58, לא צעיר. כל פעם הוא משתחרר. שיבואו אליו כשיהיה להם משהו קונקרטי ורציני". עו"ד חיה מלול, המייצגת את אבוטבול, אמרה כי "בכל מקרה שקורה בנתניה, עוצרים אותו. מדובר באחת לחודש-חודש וחצי שהוא נעצר. בכל פעם בית המשפט מאריך לו את המעצר בגלל שמו. למעשה אף אחד מהחשדות לא מבשיל לידי כתב אישום".

בידי המשטרה, ככל הנראה, ראיות לכאורה שנאספו באמצעות האזנות סתר לשיחותיו של אבוטבול. הוא הציג לחוקריו אליבי לפיו בערב הירי היה באירוע משפחתי בגן אירועים באזור אבן יהודה. נציג המשטרה אמר כי האליבי ייבדק.

בשנים האחרונות, נעצר אבוטבול, שבבעלותו בית קפה בנתניה, פעמים רבות, אך למעשה למעט הרשעה אחת לפני שנים רבות בפרשת הימורים בספינות באילת, הוא לא הורשע מעולם. יצוין, כי אבוטבול ממעט לדבר בטלפון, בשל הידיעה שמאזינים לו. אלי שזירי, לעומתו, הוא יעד חדש יחסית של היאחב"ל. הוא נעצר פעמים רבות בחודשים האחרונים, אך שוחרר בכל פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully