וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי אבוטבול נעצר בחשד למעורבות בהצתות ובשוד

העבריין הבכיר מנתניה נעצר יחד עם 2 ממקורביו, בחשד למעורבות בשורת הצתות וניסיונות הצתה, כמו גם בשוד. מעצרו הוארך ב-4 ימים. "כל פעם שקורה משהו בנתניה - באים אליי"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכהף טל רזניק)

העבריין הבכיר מנתניה צ'רלי אבוטבול נעצר הבוקר (שני) יחד עם עוד שניים ממקורביו, בחשד לכמה הצתות וניסיונות הצתה, שוד בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע. בית משפט השלום בראשון לציון האריך אחר הצהריים את מעצרם של השלושה בארבעה ימים.

בבית המשפט אמר אבוטבול כי "אני נתתי את התשובות שלי. גמרתי את החקירה כבר". הוא הוסיף שאינו מודאג מהחשדות נגדו: "כל הזמן יש להם חשדות, כל פעם שקורה משהו בנתניה באים אליי או אל המשפחה שלי. זה לא חדש".

סנגורו של אבוטבול, עורך הדין יניב פרץ, הגיב למעצר בבית המשפט: "הדיון התנהל בצורה הזויה. נוצר פה מצב שקודם כל עוצרים אותך ורק אחר כך מתחילים לברר עד כמה אתה אשם באמת או לא, כמו שקורה עם הלקוח שלי כבר כמה פעמים ברציפות". עו"ד פרץ הוסיף כי הוא מקווה "שהאמת תצא לאור במהירות האפשרית. המלחמות בנתניה לא קשורות לצ'רלי אבוטבול".

בשנים האחרונות, נעצר אבוטבול כמה פעמים בחדש למעורבות בעבירות שונות. באוקטובר האחרון, הוא נעצר בחשד להחזקת אמצעי לחימה, בהפעלת קזינו ובשיבוש הליכי חקירה. המעצר בוצע בעקבות פשיטה של משטרת נתניה על מועדון "רויאל" בעיר בשל חשד שהתקיימו בן הימורים בלתי חוקיים במסגרת משחקי קלפים. אבוטבול הכחיש את החשדות נגדו.

ב-2010, נעצר אבוטבול בחשד שהזמין את חיסולו של איש העסקים אייל סופר, שהיה מקורב למשפחת קראג'ה. עם זאת, למרות מעצרו, לא הוגש נגדו בסופו של דבר כתב אישום בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully