וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מעצרו: אבוטבול לא הואשם בהזמנת רצח

23.8.2010 / 14:00

כתב אישום הוגש נגד שלושה בני אדם בגין מעורבותם בניסיון חיסולו של אייל סופר, איש העסקים המקורב למשפחת קראג'ה. לפני פחות מחודש נעצר אבוטבול בחשד להזמנת הרצח, אך בינתיים הוא שוחרר ושמו אינו מוזכר בכתב האישום

אחרי המעצר המתוקשר, שמו של צ'רלי אבוטבול נעדר במפתיע מכתבי האישום שהוגשו בפרשת ניסיון הרצח של אייל סופר. לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד שלושה נאשמים בניסיון הרצח של סופר, הבעלים של מסעדות "בית השיח", "קקאו" ו"טיים עוף", ומי שנחשב לשותפם לעסקים של בני משפחת הפשע קראג'ה בנתניה. בתחילת החודש נעצר אבוטבול בחשד שעמד מאחורי הזמנת החיסול, אולם בכתב האישום שמו אינו מוזכר, ומצוין רק שהנאשמים קשרו עם "אחר או אחרים שזהותם אינה ידועה" כדי לרצוח את סופר.

מכתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד קרן וקסלר מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי אבי אורמן, בעל עבר פלילי עשיר ומי שנחשב חבר של בנו של צ'רלי אבוטבול, פרנסואה, ויניב שער, פנו בתחילת החודש שעבר לגיל כהן, והציעו לו 60 אלף דולר כדי שישמש נהגו של אורמן בעת ביצוע הרצח. לאחר מכן עקבו השלושה אחרי סופר בנתניה ובעיר מגוריו - אור יהודה, והצטיידו - כך נטען - בנשק אוטומטי. השלושה החליטו ביניהם שאורמן הוא זה שיבצע את החיסול, שער יתצפת וכהן ינהג.

לטענת הפרקליטות, בתחילת החודש התמקם שער סמוך למסעדת "בית השיח", ושם המתין לבואו של סופר. אורמן וגיל התמקמו בסמוך כאשר תיק שהכיל בתוכו את הנשק נמצא אתם, והיו בקשר טלפוני עם שער, שהיה אמור להודיע להם על בואו של סופר. המשטרה, שעקבה אחריהם ובמשך מספר ימים ביצעה האזנות סתר לשיחותיהם, החליטה לעוצרם בשלב זה בשל חשש לשלומו של סופר ושלום הציבור. נאשם נוסף בפרשה הוא חיים לוונטר, הנאשם בקשירת קשר, ולטענת הפרקליטות הוא היה מעורב בתכנונים והפציר בשלושה לבצע את הרצח. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

עו"ד חיה מלול, שמייצגת את אורמן ושער, אמרה כי הם טוענים לחפותם. "עד לחשיפת החומר לא ניתן לומר דבר, מעבר לעובדה שניסוח כתב האישום מעלה תהיות ושאלות רבות", אמרה. היא הוסיפה שהשניים כלל לא נעצרו ליד המסעדה, כפי שנטען בכתב האישום.

פרקליטיו של אבוטבול, עורכי הדין רויטל סוויד, דוד יפתח ומשה שרמן, אמרו כי "כתב האישום שהוגש הבוקר מצביע כאלף מונים על טענות שטענו שוב ושוב על כך שצ'רלי אבוטבול אינו מעורב ואינו קשור בכל דרך לעבירה שיוחסו לו. צר לנו על כך שהמשטרה יצאה בהצהרות בומבסטיות עם מעצרו של צ'רלי, שהוכח שלא היה מאחוריהם כלום".

לפני תשעה ימים שוחרר צ'רלי אבוטבול, לאחר שנעצר בחשד להזמנת חיסולו של אייל סופר, למעצר בית למשך שמונה ימים. בית משפט השלום בראשון לציון סירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. עם זאת, ציינו במשטרה כי בכוונתם לערער לבית המשפט המחוזי על השחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully