וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרן שילון משחזר: "יד אחת עפה, השנייה התרסקה"

מפקד הפלוגה שאיבד יד בפיצוץ מטען ברצועה התראיין לראשונה מאז הפציעה. "לא קל לאבד ידיים, אבל זה חלק מהדברים שאנו נדרשים להם - לסכן את חיינו תוך שמירה על אזרחים"

עריכה: טל רזניק

סרן זיו שילון, מפקד פלוגה בגבעתי שידו נקטעה בפיצוץ מטען חבלה במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה בשבוע שעבר, התראיין היום (ראשון) לראשונה מאז נפצע, ונשמע נחוש ובעל מוטיבציה לפתוח בהליך השיקום. "לא קל לאבד ידיים, אבל אני אמשיך", אמר לערוץ 2. לדבריו, הוא חש טוב יותר וזוכר, למעשה, את כל שעבר עליו. "הוצאתי מטען ונפצעתי, זה חלק מהדברים שאנחנו נדרשים אליהם - לסכן את החיים בשביל לשמור על האזרחים. יד אחת עפה לי, השנייה התרסקה. החזרתי את היד שעפה עם החצי שנשאר לי. הכנסתי את עצמי לרכב ואמרתי לחובש לשים לי ח"ע (חוסם עורקים, ר"ש). הוא תפקד כמו שצריך", סיפר שילון.

הרמטכ"ל בני גנץ מבקר את הקצין פצוע סרן זיו שילון. דובר צה"ל
"מתגעגע לחיילים שלי". הרמטכ"ל בביקורו את סרן שילון/דובר צה"ל

שילון ציין כי הוא מתגעגע לחייליו: "אני אוהב אותם, הם מספר 1 אצלי", בעוד שבבית החולים סורוקה הוא ממשיך בטיפולים כל העת. בני משפחתו וחבריו הקרובים מסרו כי הערב הוא חש שלא בטוב ולמרות ניסיונותיו להיות קשוב לדברים שנאמרים סביבו, הוא נח הרבה מאוד. מבית החולים נמסר כי מצבו משתפר וכי בימים הבאים הוא יצטרך לעבור עוד ניתוחים וטיפולי שיקום כדי להחלים.

ביום שישי נותח סרן שילון בידו והוחזר לחדר טיפול נמרץ, לאחר שחל שיפור נוסף במצבו. מבית החולים נמסר לאחר הניתוח כי הוא יאלץ לעבור שורה של ניתוחים במהלך החלמתו. הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, ביקר אותו ערב קודם לכן בבית החולים, שוחח עם בני המשפחה ולאחר מכן שמע משילון על השתלשלות האירוע ועל מצבו הרפואי. גנץ הדגיש בפני בני המשפחה כי יעקוב אחר תהליך השיקום של הקצין והוסיף כי למפקדים כמו שילון יש תפקידים חשובים רבים שהם יכולים למלא בצה"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully