וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמש שאחרי הסערה: התחממות הדרגתית בימים הבאים

אחרי טעימה מהחורף המתקרב, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עם עלייה בטמפרטורות וסיכוי לגשם מקומי בבוקר. באמצע השבוע תורגש התחממות נוספת ואף ייעשה חם ויבש מהרגיל

צילום: שלומי גבאי, באדיבות שיטור ימי ישראל עריכה: טל רזניק, יותם בן-דוד קריינות: אביב אברמוביץ'

אתמול: גשם כבד ברחבי הארץ

אתמול (שישי) זכינו לביקור קצרצר של גנרל חורף, שהביא עמו כמויות נאות של גשם, יחד עם מספר תקלות: באזור הצפון דווח על שתי דירות מגורים שהוצפו, בעכו ובחיפה. בתל אביב היה סוער אף יותר, כאשר הרוחות העזות גרמו לטביעתה של סירת צוללנים. צוות שיטור ימי ופיקוח של עיריית תל אביב חילצו בשלום 11 צוללנים, כשהם במצב של אפיסת כוחות. ראש צוות החילוץ, רס"מ בן שאול, אמר כי "הים היה הסוער ביותר מזה שלושה חודשים".

מזג אוויר סוער בתל אביב. קובי אליהו
מזג אוויר סוער בתל אביב, אתמול/קובי אליהו

היום ישוב מזג האוויר להיות אופייני יותר לעונת הסתיו ולחודש אוקטובר, והוא יהיה מעונן חלקית, עם עלייה של הטמפרטורות. עם זאת, בשעות הבוקר ייתכן עדיין גשם מקומי. החל ממחר יהיה ניתן יהיה להחזיר את שמיכת הפוך לארון, לפחות לימים הקרובים: ביום ראשון צפוי מזג אוויר נאה עם התחממות קלה. ביום שני יהיה מזג האוויר נאה עד מעונן חלקית עם עננות בגובה רב. הטמפרטורות יעלו עוד, וייעשה חם ויבש מהרגיל לעונה. באמצע השבוע, ביום שלישי, צליל הגשם הדופק על החלון יתרחק עוד יותר, כשמזג האוויר יוסיף להיות חם ויבש מהרגיל.

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת ינועו הטמפרטורות בין 18 בצהריים ל-14 במהלך הלילה, בטבריה בין 27 מעלות ביום ל-17 בלילה, בחיפה 23 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה, בתל אביב 26 מעלות ביום עד 18 מעלות בלילה, בירושלים 23 מעלות ביום עד 15 בלילה, בבאר שבע 28 מעלות ביום עד 14 בלילה ובאילת צפוי מזג אוויר נאה עם 32 מעלות בצהריים עד 18 בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully