וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שוטר תכנן לאנוס נשים ולאכול את חלקי גופן

ג'ילברטו ווייל נעצר בחשד שתכנן, יחד עם שותף בלתי מזוהה, לחטוף את הנשים, לאנוס אותן ולאחר מכן לבשל ולאכול את חלקי גופן. במחשבו האישי נמצאו פרטים ותמונות של 100 נשים

שוטר נעצר אמש (חמישי) בניו יורק בחשד שתכנן לחטוף נשים, לאנוס ולענות אותן ולאחר מכן לבשל ולאכול את חלקי גופן. כלי תקשורת במדינה דיווחו כי השוטר, ג'ילברטו ווייל, נעצר, בין היתר, בחשד לשימוש בלתי חוקי במאגרי מידע לאכיפת החוק. על פי החשד, ווייל בן ה-28 ניצל את תפקידו כדי לאסוף מידע על קורבנות פוטנציאליים.

ווייל שירת במשטרה במשך כשש שנים. סנגוריו מטעם הסנגוריה הציבורית טענו כי תכניותיו היו בגדר "פנטזיה בעולם מיני", אשר מעולם לא חצו את הקווים למציאות. מנגד, טענו התובעים כי ווייל היה קרוב לביצוע תכניותיו, אותן הגדיר השופט בדיון בעניינו "מטרידות ביותר". ווייל, המתגורר בקווינס, נעצר בעקבות תלונתה של רעייתו קתלין ממנה נפרד, לאחר שזו מצאה חומר מפליל במחשבו האישי.

על פי הדיווחים, תכניותיו של ווייל נודעו למשטרה המקומית כבר בחודש שעבר, לאחר ששוחח באמצעות הדואר האלקטרוני עם שותף בלתי מזוהה. לדברי גורמים במשטרה שערכו חיפוש במחשבו האישי של ווייל, הוא נהג לשוחח בצ'טים עם אנשים מחוץ לארה"ב. עוד אמרו הגורמים כי ווייל ושותפו תכננו לעשות שימוש בגז מסוג כלורופורם כדי לגרום לקורבנות לאבד הכרה לפני ביצוע המעשים.

"חשבתי לקשור את הגוף שלה לאיזה כלי.. לבשל אותה על אש קטנה, להשאיר אותה בחיים כמה שאפשר", כתב ווייל באחת התכתובות מחודש יולי. לדברי הרשויות, הוא אף נפגש עם קורבן פוטנציאלי לארוחת צהריים, שלאחריה שאל אותו שותפו לצ'ט "איך הייתה הארוחה שלך?". "אני עומד להיפגש איתה", השיב ווייל.

בחיפוש במחשבו האישי נמצאו קבצים שהכילו מידע על לא פחות ממאה נשים. לצד שמה של האישה נמצאה תמונתה ולעיתים קרובות גם פרטים אישיים כגון כתובתה ותיאורה החיצוני. "ההאשמות בתיק אינן צריכות תיאור מאיתנו", אמרה מארי גאליגן מה-FBI. "הן מדברות בעד עצמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully