וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריצל התגרש מאשתו - "לא באה לבקר בכלא"

על פי הדיווח, בקשתו של "המפלצת האוסטרית", שכלא ואנס את בתו במשך 24 שנים, אושרה סופית לפני מספר שבועות. בעבר סירבה אשתו להתגרש על מנת להמשיך לקבל את קצבת הפנסיה שלו

יוזף פריצל, הקשיש האוסטרי שבתו ילדה לו שבעה ילדים במשך 24 שנים בהן נכלאה על ידו במרתף, התגרש לפני מספר שבועות מאשתו - כך דווח בתקשורת המקומית באוסטריה. על פי עיתון ה"אוסטריאן וויקלי", פריצל – המכונה "המפלצת האוסטרית" – ביקש להתגרש מאשתו ב-55 השנים האחרונות, רוזמרי, מאחר שלא הגיעה לבקרו בכלא בו הוא מרצה מאסר עולם.

בעבר הכריזה רוזמרי פריצל, שלא הואשמה באף עבירה במסגרת הפרשה, כי היא מסרבת להתגרש מבעלה בן ה-77 על מנת להמשיך ולנצל את קצבת הפנסיה שלו. לפני כשנתיים, אמרה רוזמרי כי סירובה להתגרש מהווה מבחינתה את "הניצחון האחרון" על בעלה. כעת, על פי הדיווח, תיאלץ רוזמרי לוותר על הקצבה.

בשנת 2010 העניק פריצל ראיון מתוך הכלא לעיתון הגרמני "בילד", וסיפר כי הוא עדיין אוהב את "אשתו הנאמנה", אף שהיא מעולם לא כתבה לו. "שלחתי לה שמונה מכתבים, מעולם לא קיבלתי תשובה, אולם אני יודע שהיא עדיין אוהבת אותי", אמר פריצל, והוסיף: "יש לי חשש שמישהו יגנוב אותה בזמן שאני פה".

פריצל מרצה בימים אלה את שנת המאסר הרביעית מתוך מאסר העולם שנגזר עליו בגין אונס, גילוי עריות, רצח ושעבוד. הוא הורשע בכך שכלא את בתו במרתף ביתו באוסטריה במשך 24 שנים ואנס אותה אלפי פעמים. אחד משבעת הילדים שהולידה עבורו מת כתוצאה מהזנחה בעת שהיה תינוק, ואילו שלושה נוספים בילו את כל חייהם במרתף החשוך לצד הבת. השלושה הנותרים התגוררו בבית יחד עם פריצל ואשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully