וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה: נערים חגגו במרתף הזוועות של פריצל

המשטרה תאטום את הבית בעיר אמשטטן בו אנס יוזף פריצל את בתו במשך 24 שנים, לאחר שהפך בחודשיים האחרונים למועדון פיראטי. "זה הפך להיות מגניב להגיד ש'היית במרתף'", סיפר נער מקומי

הרשויות בעיר אמשטטן שבאוסטריה מתכוונות לאטום את המרתף בביתו של יוזף פריצל, ששימש אותו במשך 24 שנים כדי לאנוס את בתו אליזבת שילדה לו שבעה ילדים - לאחר שהתברר כי בחודשים האחרונים משמש המקום כאתר מסיבות פיראטי עבור בני נוער. כך דיווח השבוע ה"דיילי מייל" הבריטי, בהתפתחות האחרונה בפרשה שנחשפה ב-2008 וזיעזעה את העולם כולו.

המבנה כולו אמור להיהרס בקרוב, אך בחודשיים האחרונים, כך מתברר, היו בו כמה "חגיגות", ושוטרים שבדקו את המקום לאחרונה מצאו בו בקבוקי אלכוהול ריקים, כלי עישון סמים ועדויות נוספות להתרחקויות האחרונות במרתף הזוועות.

צעיר מקומי שהתראיין ל"מייל" סיפר כי "זה הפך להיות מגניב להגיד ש'היית במרתף'. כולם מבינים למה הכוונה". עוד הוסיף כי "הקירות מאוד עבים. אפשר לנגן מוזיקה בקול רם ואף אחד לא ישמע".

הוא הסביר כי מעט לפני חג המולד החלה להתפשט בין צעירי העיר השמועה על כך שהדלת מהמוסך בבית למרתף פרוצה: "יורדים במדרגות, ואפשר להשתחל פנימה. זה קל. השוטרים מזמן הפסיקו להשגיח על המקום". כעת מתכוונת המשטרה המקומית לאטום מחדש את הכניסה בדלת פלדה. הריסתו הסופית של המבנה מתוכננת לאביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully