וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בארה"ב: הציתה עצמה - והאשימה את ה-KKK

שרמקה מופיט בת ה-20 מלואיזיאנה עדיין מאושפזת במצב קריטי. לפי החשד, היא הציתה עצמה והאשימה במעשה את חברי הארגון הגזעני: הבולשת הפדרלית: היא גרמה לפציעות בעצמה

סיפורה של שרמקה מופיט זעזע השבוע את העיירה הקטנה ווינסבורו בלואיזיאנה. היא סיפרה שהותקפה על ידי אנשי התנועה הגזענית קו קלוקס קלאן ואף הוצתה. הבוקר (רביעי) עולה חשד כי המתלוננת בדתה מלבה את הסיפור.

מופיט, בת עשרים, התקשרה בליל יום ראשון למוקד החירום בעירה ודיווחה כי הותקפה על ידי שלושה גברים בברדסים לבנים. לדבריה, הם התיזו עליה נוזל דליק והציתו אותה באש. היא סיפרה כי השלושה אף ריססו את הכיתוב KKK על רכבה. כשהגיעה המשטרה האשימה מופיט בתקיפה את חברי ארגון הגזעני, שחבריו מאמינים בעליונות הגזע הלבן.

"ניתן לראות כי הפציעות שלה נגרמו על ידה" , סיפר קייל הנראהן, דובר ה-FBI בלואיזיאנה. מופיט עדיין מאושפזת במצב קריטי וסובלת מכוויות קשות ב-60% מגופה.

לפני פרסום תוצאות החקירה, אמר אוטיס צ'יסלי, נשיא הסניף המקומי של ארגון זכויות האזרח NAACP כי ללא קשר לתקיפה, הגזענות והפעילות של אנשי קלו קלוקס קלאן בלואיזיאנה היא עובדה קיימת. " "צריך להיות זהירים, זה נסתר, אך קיים ואף נפוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully