וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח לדרום: שבע רקטות התפוצצו, נזק נגרם לכלי רכב

רמי שני

23.10.2012 / 19:54

הרקטות נפלו בתחום המועצה האזורית אשכול ולא גרמו לנפגעים. כל תושבי יישובי עוטף עזה הונחו לשהות סמוך למרחבים מוגנים בעקבות חידוש הירי

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

שבע רקטות קסאם נורו הערב (שלישי) מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. הרקטות נפלו בשטח פתוח בתחום המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים, אך אחת מהן גרמה נזק לכלי רכב. בעקבות חידוש הירי הונחו כל תושבי יישובי עוטף עזה לשהות סמוך למרחבים מוגנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי הרכב שנפגע הערב מרסיסי הרקטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקיבוץ רעים, שבו מבנים ללא חדרים ממוגנים בשל היותו במרחק הגדול משבעה קילומטרים מרצועת עזה, נפתחו בתי הילדים הממוגנים לטובת התושבים החוששים לישון בבתיהם.

הירי הגיע לאחר שהבוקר נפגע מפקד פלוגת מסלול בגדוד צבר של חטיבת גבעתי בפיצוץ שאירע במהלך פעילות מבצעית על גדר המערכת ליד כיסופים, שבמרכז רצועת עזה. מהחקירה עלה כי הפיצוץ אירע בעת שמפקד הפלוגה עמד ליד אחד מהשערים, וכתוצאה מהפיצוץ הוא נפגע.

הקצין פונה לבית החולים סורוקה כשהוא פצוע באורח בינוני, אולם מאוחר יותר הידרדר מצבו והוא מוגדר כעת קשה. ההערכה בצה"ל היא שבשבוע האחרון הצליחו ארגוני טרור להניח מטענים סמוך לגדר, אחד מהם התפוצץ לפני מספר ימים וגרם נזק קל לרכב צבאי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"נגיב בתגובה קשה מאוד על השתלשלות הטרור"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס לתקרית בפתח פגישתו עם נשיא בולגריה, רוסן פלבנלייב, המבקר בישראל. "היום נפגע חייל צה"ל באורח קשה, ואנחנו נגיב בתגובה קשה מאוד על כל השתלשלות הטרור הזאת. אנחנו נתונים במערכה קשה מול רשת טרור עולמית שמאורגנת באירן, דרך שליחים שפועלים במרחבים ובמעגלים רחבים".

הוא הוסיף כי "התקפת הטרור בבולגריה היא כמובן דוגמה אחת לכך. אבל אנחנו חווים גם התקפות, במקרה זה מהדרום, על רצועת עזה. ארגוני הטרור השונים שם מקבלים את הסיוע מרחוק והם פוגעים. אנחנו פוגעים בהם לפני שהם פוגעים בנו וגם אחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully