וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יומיים: הסתיימה שביתת הסגל הבכיר בבר אילן

השביתה תמה לאחר שיו"ר ארגון הסגל הבכיר ונשיא האוניברסיטה הגיעו להסכם לגבי חישוב פדיון ימי המחלה של אנשי הסגל שיוצאים לגמלאות. במכללות הטכנולוגיות עדיין שובתים

שביתת הסגל האקדמי הבכיר באוניברסיטת בר אילן הגיעה היום (שלישי) לסיומה, יומיים לאחר שהחלה. יו"ר ארגון הסגל הבכיר, ד"ר אחיעזר שאקי, ונשיא האוניברסיטה, פרופ' משה קוה, הגיעו להסכם בעניין חישוב פדיון ימי המחלה של אנשי הסגל הבכיר שיוצאים לגמלאות, שהיווה את הסיבה להשבתה.

הסגל הבכיר הודיע ביום שישי האחרון כי לא יפתח את שנת הלימודים האקדמית שנפתחה ביום ראשון, בשל דרישתם של אנשי הסגל לחישוב שונה של פדיון ימי המחלה שלהם בעת היציאה לפנסיה, כך שיכללו בו רכיבים נוספים מעבר לשכר הבסיס. ההנהלה הביעה תמיהה על המהלך, ואמרה כי היא תומכת בבקשת אנשי הסגל וכי הדבר טעון אישור של הממונה על השכר באוצר. היום כאמור, הגיעו הצדדים להסכמה והדבר אושר גם על ידי הממונה על השכר באוצר.

השביתה שיבשה את פתיחת שנת הלימודים האקדמית, אולם גם לאחר סיומה עדיין מתקיימים שיבושים בהשכלה הגבוהה. 22 אלף סטודנטים במכללות הטכנולוגיות להנדסאים נכנסו היום ליומה השלישי של השביתה עליה הכריז פורום המכללות הטכנולוגיות להנדסאים. הפורום הודיע על השביתה בשבוע שעבר, זאת במחאה על כספים שלא הועברו לטענתם על ידי משרד התמ"ת ושלא מאפשרים להם לפתוח את שנת הלימודים כסדרה.

לפניות לכתבת: michalresh@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully