וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח: דנון הוא חבר הכנסת הפעיל ביותר למען יו"ש

פנחס וולף

21.10.2012 / 15:30

ארגון ימני עקב אחר התייחסויות הח"כים להתנחלויות בחודשים הראשונים של הממשלה ב-2009. ייתכן שהפריימריז בליכוד יושפעו מהדו"ח, שדירג גם את ח"כ לוין במקום גבוה ברשימתו

לקראת הפריימריז בליכוד שייערכו בעוד כחודש, פרסם הבוקר (ראשון) ארגון הימין "מטות ערים" דו"ח שעקב אחר פעילות חברי הכנסת מכל המפלגות למען ההתנחלויות בחודשים הראשונים של כהונת הממשלה: פברואר-יולי 2009.

תחת הכותרת "מי מגן על הארץ", בדקו אנשי הארגון מי היו חברי הכנסת שפעלו הכי הרבה למען המטרות בהן הם מאמינים. בשל העובדה שנכון להיום חלק גדול ממתפקדי הליכוד נחשב "אידיאולוגי" מבחינה מדינית, לא מן הנמנע שתהיה לדו"ח השפעה רבה על אופן ההצבעה בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת.

הדו"ח בדק את התייחסות חברי הכנסת לנושאים "מדינה פלסטינית - סכנה לישראל", "תנופת ההתיישבות", "לא להקפאת הבנייה ביהודה ושומרון", "קידום המאחזים", "זכויות אדם: מתנחלים ופעילי ימין" ועוד. על פי הדו"ח, שיאן האזכורים למען יהודה ושומרון הוא חבר הכנסת דני דנון עם 36 אזכורים.

"חיזוק ההתיישבות - הייעוד של כל ליכודניק אמיתי"

אחרי דנון במפלגת הליכוד יריב לוין עם 33 אזכורים, ציפי חוטובלי עם 26, זאב אלקין, אופיר אקוניס ומירי רגב עם 14 אזכורים כל אחד, השר גלעד ארדן וחבר הכנסת כרמל שאמה הכהן עם 13. סוגרים את הרשימה של מפלגת הליכוד השרים מרידור, סילבן שלום, לימור לבנת עם אזכור אחד כל אחד.

באיחוד הלאומי השיאן הוא ח"כ מיכאל בן ארי עם 35 אזכורים, אחריו אריה אלדד עם 30, אורי אריאל 26 ויעקב (כצל`ה) כ”ץ עם 15. בבית היהודי, ח"כ אורבך מוזכר עם 23 אזכורים. יתר מפלגות הימין זכו לאזכורים פחותים בהרבה.

ח"כ דנון הגיב על הדו"ח שהכתיר אותו כשיאן האזכורים ואמר כי "חיזוק ההתיישבות זה הייעוד של כל ליכודניק אמיתי והפעילות לקידום ופיתוח ההתיישבות היא חלק מה-DNA הבסיסי של תנועת הליכוד". חבר הכנסת הוסיף עוד כי "באמצעות חיזוק המחנה הלאומי בליכוד ובמדינת ישראל, הממשלה הבאה תהיה ממשלת ימין שפועלת למען ההתיישבות ומבהירה שדין יהודה ושומרון כדין תל אביב וירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully