וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מתאבק מקצועי משתלט על שיכור ברכבת בארה"ב

שון דיווארי, שבין היתר מתחרה גם ב-WWE, איבד את סבלנותו כשראה שהנוסע המצוי בגילופין מהלך אימים על נוסעי קרון הרכבת במינסוטה, ארה"ב. מצלמות האבטחה תיעדו את ההשתלטות

המתאבק המקצועי שון דיווארי נאלץ לאחרונה לעשות שימוש יוצא דופן בכוחו הפיזי כדי לרסן את אחד מנוסעי קרון הרכבת בו נסע במדינת מינסוטה, ארצות הברית. בצילומי מצלמות האבטחה של הרכבת מסוף חודש ספטמבר נראה הנוסע השיכור מהלך אימים על נוסעי הרכבת, מה שהוביל את אחד מהם אף ללחוץ על לחצן החירום כדי להזעיק את המשטרה.

צפו בצילומי מצלמות האבטחה

בצילומי האבטחה נראה דיווארי כשהוא מאבד את סבלנותו, קם ממושבו, ומשתלט בכוח על האדם המצוי בגילופין. "הוא פנה לאחד הנוסעים ואמר: 'אני הולך להרוג אותך'", הסביר דיווארי, המתחרה ב-WWE וב-TNA, את התפרצותו לאחר התקרית. דיווארי גרם לנוסע לאבד את הכרתו וכך גם את שליטתו על שלפוחית השתן שלו. לאחר מכן, בעזרת נוסע אחר, הוא דחף את הנוסע חסר האונים אל מחוץ לרכבת, כשזו עצרה בתחנה כדי להעלות ולהוריד נוסעים. נוסעים אחרים זרקו מהקרון את חפציו של הנוסע, בהם כובע הבייסבול שלו ותרמילו.

שון דיווארי, מתאבק מקצועי שהשתלט על נוסע שיכור במהלך נסיעה ברכבת במינסוטה, ארה"ב. AP
אינו המתאבק הראשון שעושה שימוש בכוח בציבור. דיווארי/AP

ג'ון סיקוולנד, גורם רשמי ברכבת, אמר כי הנוסעים לא צריכים להסתמך על מתאבקים מקצועיים כדי למנוע התפרעויות כאלה בעתיד. בראיון ל-FOX TWIN CITIES הוא קרא לנוסעים להזעיק את המשטרה במידת הצורך ולמצוא מקום אחר ברכבת כדי להימלט מכל דבר שעלול לצוץ.

למרות הכישורים שהפגין דיווארי בהשתלטות על הנוסע המטריד, הוא איננו הראשון לעשות כן. המתאגרף אמיר קאהן ואחיו, גם הוא לוחם, סיכלו לאחרונה ניסיון גניבת מכוניות באנגליה. בדצמבר 2011 אמן לחימה משולבת שאינו מוכר סייע בהשתלטות על שודד בשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully