וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הבחירות של העבודה: שלטי החוצות של המחאה

טל שלו

18.10.2012 / 17:42

אחרי שצירפה למפלגה את שמולי ושפיר, ממשיכה יחימוביץ' ברתימת המחאה החברתית למסע הבחירות. על שלטי חוצות הוצבו סיסמאות מפגינים ולצדם קריאה: "ועכשיו בוחרים - העבודה"

צילום: מטה מפלגת העבודה, עריכה: מיכאל ברגמן

קמפיין חוצות ראשון בבחירות 2013: מפלגת העבודה הציבה היום (חמישי) ברחבי הארץ עשרות שלטי חוצות, במסע פרסום שממוקד לזהות את המפלגה עם המחאה החברתית של הקיץ שעבר. אחרי הצטרפותם של שניים ממנהיגי המחאה, סתיו שפיר ואיציק שמולי, בעבודה ממשיכים לנסות לזהות את סדר היום של המפלגה עם דרישות המפגינים בקיץ שעבר, ושלטי המחאה ישתמשו בתמונות של שלטי מחאה מההפגנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
?לתת במה לקולות האמיתיים שעולים מן הציבור?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבודה מדגישים כי השימוש בשלטי מחאה אותנטיים, נועד "לתת במה לקולות האמיתיים שעולים מן הציבור", וכי הקמפיין נועד לתרגם את תחושות אי שביעות הרצון הרווחות בציבור ואת הזעקה שעלתה מהמחאה להשתתפות בבחירות. ליד תמונות השלטים ?נלחמים על הבית? ו?ילדים זה לא מותרות? מופיעה הסיסמה "ועכשיו בוחרים. שלי יחימוביץ' - העבודה".

בעבודה מקווים כי הקמפיין יסייע בהגדלת אחוז ההצבעה, וצופים כי אחוז הצבעה גבוה יחזק את יחימוביץ? ויחליש את נתניהו. במטה ההסברה של המפלגה הזכירו היום את דבריו של שמולי, שרק אתמול, עם הצטרפותו לשורות העבודה, אמר כי מה שהחל ברחוב יסתיים בקלפי". במטה תקפו את ממשלת נתניהו, ש"מנסה, על ידי הצהרות סרק ומספר החלטות שוליות, ליצור את הרושם המוטעה שהציבור בא על סיפוקו, שאין כנגד מה למחות ושאין עוד דבר לתקוף".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעבודה מקווים כי הקמפיין יסייע בהגדלת אחוז ההצבעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שמולי ושפיר, שהיו סחורה מחוזרת במערכת הפוליטית בחודשים האחרונים, הודיע היום גם העיתונאי מיקי רוזנטל על הצטרפותו לעבודה, ויחימוביץ' שיבחה את הישגיו העיתונאיים של רוזנטל בתחום החברתי. "מיקי הוא תוספת רצינית ביותר למפלגה, בולדוזר ובולדוג אמיתי", אמרה. "הוא אחד המסבירנים הגדולים בכל הנוגע לתחום החברתי ואני בטוחה שהוא יתרום רבות לשיח על ההון והציבור".

נוסף על ניצב בדימוס משה מזרחי ופרופ' יוסי יונה, שהצטרפו בחודשים האחרונים למפלגה, צפויים בהמשך להצטרף אליה שמות בולטים נוספים, לקראת הפריימריז שייערכו ב-27 בנובמבר. בין היתר, שוקלים להיכנס למרוץ גם העיתונאית מרב מיכאלי, כמו גם עומר בר לב, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר ובנו של הרמטכ"ל והשר לשעבר חיים בר לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully