וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמולי הצטרף לעבודה: "האפשרות היחידה להשפיע"

17.10.2012 / 13:21

במסיבת עיתונאים לצד יו"ר המפלגה אמר מנהיג הסטודנטים הפורש: "אחרי שנים של אדישות וציניות, אפשר לחולל שינוי". יחימוביץ' בירכה והתייחסה גם ללבני: "אשמח אם היא תחזור"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

במסיבת עיתונאים בנוכחות יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', הודיע בצהריים (רביעי) באופן רשמי יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית הפורש, איציק שמולי, על הצטרפותו למפלגת העבודה ועל התמודדותו ברשימת המפלגה לכנסת ה-19.

"העבודה הייתה ונותרה האפשרות היחידה עבור אנשים כמוני ועבור ערכים שאני מייצג", אמר שמולי במסיבת העיתונאים. "המפלגה נשענת על בסיס אידיאולוגי איתן ועל אנשים ראויים. אני חושב שמה שיפה בעידן של שלי זה שלצד המסורת והיסודות האידיאולוגיים האיתנים עליהם נשענת המפלגה, היא מביאה רוחות רעננות של שינוי. זה היה שיקול מרכזי עבורי להסתכל על הצעירים של מפלגת העבודה ולדעת שזה מקום טבעי עבורי". שמולי ציין כי "אחרי שנים של אדישות וציניות שחנקו את החברה הישראלית, אם יש מספיק אנשים שמוכנים להיאבק למען רעיון, אפשר לחולל שינוי. אני מאמין שבבחירות האלה אפשר לחולל שינוי".

איציק שמולי מצטרף לרשימת מפלגת העבודה. דרור עינב
שמולי ויחימוביץ' במסיבת העיתונאים/דרור עינב

שמולי הדגיש כי האפשרות היחידה שעמדה על הפרק מבחינתו הייתה מפלגת העבודה וכי התלבט רבות אם להיכנס לחיים הפוליטיים או להמשיך בפעילותו הציבורית. הוא סיפר כי הגיעו אליו עשרות פניות להצטרף לחיים הפוליטיים, אך ציין כי לא נועד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנוגע להצטרפות לליכוד. באשר למחאה החברתית, הוא אמר כי "אחת הטרגדיות הגדולות היא שלא הצלחנו בזמן אמת לתרגם את הקולות מהרחוב לחקיקה ותקציב".

יחימוביץ' בירכה את שמולי על הצטרפותו למפלגה ואמרה: "אני מכבדת אותו מאוד על הבחירה הזאת, ובטוחה כי המסלול הפוליטי שעומד לפניו יועיל לחברה הישראלית. הוא אבן יסוד ראשונה לשינוי שאנחנו מבקשים לחולל כאן". היא הוסיפה כי "הצטרפותו של שמולי מהווה סמן והצהרת כוונות באשר לסדר היום האידיאולוגי של המפלגה ובאשר לאופי הקמפיין. אנו שמים בראש סדר היום את החברה הישראלית ואת המדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איציק שמולי מצטרף לרשימת מפלגת העבודה. דניאל בוק
"בטוחה כי הוא יועיל לחברה הישראלית". יחימוביץ' ושמולי/דניאל בוק

יחימוביץ' התייחסה במסיבת העיתונאים גם לאפשרות של שיתוף פעולה עם יו"ר קדימה לשעבר, ציפי לבני. " לבני היא אדם ראוי, ואני אשמח מאוד אם היא תחזור לפוליטיקה. אני לא אכנס לשיחות כאלה ואחרות אבל בהחלט מדובר בפוליטיקאית שיש לה מקום של כבוד במערכת הפוליטית". היא סירבה לפרט האם שוחחה עם לבני בנושא, אך אמרה כי "היריב היחיד של המפלגה בראשותי הוא בנימין נתניהו".

הבוקר שיגר שמולי ליושבי ראש אגודות הסטודנטים מכתב שבו הודיע על התפטרותו מהתאחדות הסטודנטים. שמולי, ממנהיגי המחאה החברתית של הקיץ שעבר, מצטרף בכך לסתיו שפיר, שהודיעה לאחרונה כי גם היא תתמודד ברשימת המפלגה לכנסת.

איציק שמולי מצטרף לרשימת מפלגת העבודה. דניאל בוק
לא נועד עם נתניהו. שמולי/דניאל בוק

במכתב ההתפטרות ששלח ליושבי ראש אגודות הסטודנטים כתב שמולי כי "לאחר לבטים רבים ומייסרים, הבוקר הזה החלטתי לצאת לדרך חדשה מתוך תחושת שליחות עמוקה ורצון עז לתרום ולהשפיע במקומות נוספים".

סתיו שפיר בירכה הבוקר על המהלך ואמרה: "אני שמחה על כך שאיציק שמולי החליט להצטרף למפלגת העבודה. אין ספק כי זה המקום הטבעי שלנו לפעול מתוכו לשינוי המדיניות החברתית-כלכלית המונהגת בישראל". שפיר הוסיפה כי היא "בטוחה שמפלגת העבודה תמשוך אליה בתקופה הקרובה עוד הרבה אנשים שמאמינים שאפשר לשנות ולבנות כאן ביחד חברה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully