וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: מיקי רוזנטל אישר כי ייכנס לפוליטיקה

פנחס וולף

16.10.2012 / 22:30

לאחר שמועות על כוונתו להצטרף למפלגת העבודה, הודיע רוזנטל בסיום הפרק האחרון של תכנית "המקור" אותה הוא מגיש על עזיבת התכנית, ואמר לעמיתו: "תסקר אותי בתחום הפוליטי"

מיקי רוזנטל בדרך לפוליטיקה: העיתונאי ואיש הטלוויזיה אישר הערב (שלישי) את השמועות על כוונתו ללכת לפוליטיקה. יוצר הסרט "שיטת השקשוקה" נגד תופעת ה"הון-שלטון", והמגיש השני בעונה הנוכחית בתכנית "המקור" של ערוץ 10, הודיע בסיום התכנית כי הוא עוזב את עבודתו כעיתונאי ונפרד מהצופים. "אין ספק שחיי עומדים בפני שינוי", אמר רוזנטל, ולעמיתו רביב דרוקר הודיע: "אתה תסקר אותי בתחום הפוליטי". כפי הנראה, יצטרף רוזנטל לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-19.

רוזנטל, בן 57, היה ממקימי העיתון "חדשות", ראש מערכת החדשות וסגן עורך עיתון ידיעות אחרונות, סמנכ"ל תוכן של חברת החדשות של ערוץ 2, והגיש תכניות טלוויזיה כמו "בולדוזר". במשך חצי שנה הגיש את תכנית החדשות השבועית בערוץ 10 "השבוע עם מיקי רוזנטל". היצירה המפורסמת שלו היא, כאמור, הסרט התיעודי "שיטת השקשוקה", במהלכו עקב אחר קשריהם של אנשי משפחת עופר עם השלטון הישראלי. לאחר שחברת יס וערוצים 1,2,10 סירבו לשדר את הסרט, הוא הוקרן בסינמטק תל אביב, על אף איומי תביעה של האחים עופר. במקום תביעה, הם הקרינו סרט תגובה בערוץ 1, מיד לאחר שידור "שיטת השקשוקה".

מיקי רוזנטל. נמרוד סונדרס
חיזוק למפלגת העבודה? רוזנטל/נמרוד סונדרס

רוזנטל הוא לא היחיד שצפוי להצטרף להתמודדות בפריימריז של מפלגת העבודה. שמות חמים נוספים ב"בורסת השמות" הם פרופסור יוסי יונה, סתיו שפיר שכבר הודיעה על הצטרפותה ואורלי וילנאי. אליהם אפשר לצרף את ניצב בדימוס משה מזרחי ואביו של גלעד שליט, נעם, שהכריזו מזמן על הצטרפותם.

בנו של הרמטכ"ל לשעבר חיים בר לב מצטרף לעבודה

למרות שעדיין לא הצטרף לעבודה, לא תהיה בעיה לרוזנטל להתמודד לרשימה לכנסת, למרות סעיף בתקנון הקובע כי נדרשת תקופת אכשרה של חצי שנה לפני היכולת להתמודד לרשימת המפלגה לכנסת. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, בחודשים האחרונים קיימה יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', בירורים משפטיים כדי לוודא שמתמודדים חדשים לרשימת המפלגה לכנסת, שאינם חברים בה, יוכלו להתפקד למפלגה.

מתברר שאין לה בעיה חוקית להתיר את התמודדותם של השמות החדשים, בהם היא מעוניינת מאוד, משום שחוקת המפלגה מאפשרת למזכירות הלשכה - גוף מצומצם שבראשו היא עומדת - לאפשר לכל מי שיבקש להתמודד. יחימוביץ' אף לא תצטרך להביא זאת למוסדות המפלגה.

מוקדם יותר הערב, דווח כי עומר בר לב, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר ובנו של הרמטכ"ל והשר לשעבר חיים בר לב, החל לגבש מטה לקראת הכרזה אפשרית על התמודדותו ברשימת מפלגת העבודה לכנסת. כיום, משמש בר לב מנכ"ל חברת "פאיון" העוסקת בהדמיה רפואית, והוא יו"ר עמותת "אחריי", הפועלת במטרה להצמיח מנהיגות צעירה ולעודד מעורבות חברתית בקרב בני נוער.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully