וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שפיר: "אתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת"

מובילת המחאה החברתית בקיץ שעבר הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה על הצטרפותה לזירה הפוליטית. "את הכיכרות כבר כבשנו, אבל את ההחלטות מקבלים במקום שממנו הדור שלי מדיר רגליו"

הפעילה החברתית סתיו שפיר, ממובילות מחאת האוהלים בקיץ שעבר, הודיעה היום (שישי) על הצטרפותה למפלגת העבודה. "בהתרגשות רבה, אני שמחה לבשר לכם על החלטתי להיכנס לפוליטיקה, ולהתמודד על מקומי ברשימת מפלגת העבודה", כתבה שפיר בעמוד הפייסבוק שלה. "מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ' היא הבית הפוליטי שבו פועלים יחד מסורת והיסטוריה לצד אלפי צעירות וצעירים, ראויים ואמיצים, שיוצאים להיאבק על עתידה של המדינה הזו. אני מקווה שהבחירות הפנימיות תהיינה מסע של יצירת שותפות ותקווה חדשה", הוסיפה שפיר.

סתיו שפיר בעצרת המחאה בכיכר רבין, יוקר המחייה, אוקטובר 2011. דרור עינב
מהאוהלים ברוטשילד לזירה הפוליטית. שפיר/דרור עינב

"היום, רגע לפני מערכת בחירות סוערת באמת - אנחנו יודעים שאת הכיכרות כבר כבשנו", התייחסה שפיר למאבק החברתי אותו הובילה, "אבל את ההחלטות החשובות מקבלים דווקא במקומות שמהם הדור שלי מדיר את רגליו. חברים, האחריות שקיבלנו על עצמנו בקיץ שעבר חייבת להתרחב אל מעבר לרחוב".

יחימוביץ' תסיר המגבלה ותאפשר את התמודדות שפיר

מוקדם יותר פורסם בוואלה! חדשות כי יחימוביץ' פועלת להסיר המגבלה מעל צירוף אפשרי של שפיר, וכן כזה של העיתונאים מיקי רוזנטל ואורלי וילנאי והפרופסור יוסי יונה, תוך ביטול הסעיף הדורש אכשרה של חצי שנה כדי להתמודד בפריימריז למפלגה. המהלך יאפשר לכל מי שיבקש להתמודד בבחירות המקדימות, להצטרף כעת לשורות המפלגה. זאת, לעומת התקנה הנוכחית, שקובעת כי רק חבר מפלגה למעלה מחצי שנה יהיה ראשי להתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת.

ליחימוביץ' לא תהיה בעיה להתיר את התמודדותם של השמות החדשים, בהם היא מעוניינת מאוד, משום שחוקת המפלגה מאפשרת למזכירות הלשכה - גוף מצומצם שבראשו היא עומדת - לאפשר לכל מי שיבקש להתמודד. יחימוביץ' אף לא תצטרך להביא זאת למוסדות המפלגה וכך תתאפשר הכרזה על התמודדות של שמות חדשים כבר בימים הקרובים. ניצב בדימוס משה מזרחי ונועם שליט לא יזדקקו להסרת סעיף האכשרה, שכן הם חברי מפלגה תקופה הארוכה מחצי שנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully