וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "שמח לחזור הביתה"; ישי: "נעבוד בלי אגו"

17.10.2012 / 22:26

ההנהגה המשולשת בש"ס מתחילה לעבוד: לצד אטיאס, התייצבו שני היריבים הגדולים, והציגו חזות מפויסת. "נתחיל לעבוד מחר, אין חופשות מחלה", אמר דרעי. אטיאס: "אין משקעים"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן

"היום חזרתי הביתה, ואני עושה זאת בשמחה גדולה", אמר הערב (רביעי) אריה דרעי לאחר ההכרזה על שובו להנהגת ש"ס. מוקדם יותר הערב נועדה מועצת חכמי התורה של המפלגה, וקיבלה את המתווה עליו הסכימו דרעי וישי, שנפגשו בארבע עיניים טרם ההכרזה, לפיו בראש ש"ס תעמוד הנהגה משולשת, יחד עם השר אריאל אטיאס. "לאחר 12 שנה, אנחנו הולכים בכוחות משותפים לאחר שהרבנים התוו את הדרך בחוכמה והצליחו לעשות את הבלתי יאמן, ולנו נשאר ללכת לבחירות", אמר דרעי לאחר שבירך ברכת "שהחיינו".

אלי ישי, אריה דרעי ואריאל אטיאס לאחר ההסכמה על הנהגה משולשת בש"ס, אוקטובר 2012. עומר מירון
"מתחילים לעבוד בלי אגו". אטיאס, דרעי וישי, הערב/עומר מירון

"אני רוצה להודות לאלי ישי על הנשיאה בעול כל השנים", פנה דרעי ליריבו בשנים האחרונות, "אני מקווה שנעבוד יחד בצורה טובה". לכתבים שנכחו במקום אמר דרעי: "אני מבטיח לכם שמעכשיו אף אחד לא ידליף על מחלוקות. תצטרכו למצוא עבודה במפלגות אחרות". כיאה ליו"ר מטה הבחירות הטרי של ש"ס, קרא דרעי לפעילי המפלגה לצאת בבוקר ולעבוד לקראת הבחירות, "בלי חופשת מחלה ובלי תירוצים". כשניסה דרעי לפלס את דרכו לרכבו, הקיפו אותו עשרות פעילים ששרו והביעו תמיכתם במנהיגם החדש-ישן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ישי: "נפעל באחדות, בלי אגו, ונביא יותר מנדטים"

יו"ר ש"ס הנוכחי, אלי ישי, החזיר לדרעי בברכה משלו: "ברוך הבא למפלגה", אמר לדרעי, "שנים רבות חיכינו לחזור ולהיות מאוחדים ברשימה מלוכדת, ובעזרת השם נביא ככה יותר מנדטים". לדברי ישי, "כשיש אחדות יש ברכה, ונמשיך כאיש אחד בלב אחד למען עם ישראל. נתחיל לעבוד בלי אגו ובאחדות".

הצלע השלישית בהנהגה, השר אריאל אטיאס, הוסיף כי "היום הזה יהווה דוגמה לרבים, כיצד ניתן לגשר על משקעים במשא ומתן". אטיאס, שנשלח בידי הרב עובדיה יוסף לגשר בין דרעי וישי לאחר ששמע מרבו כי המגעים ביניהם על סף פיצוץ, אמר כי הופתע מהקלות בה השילו השניים את המשקעים והדרישות. "מה שאתם רואים כאן מחזיר כוח לש"ס ומראה לציבור הספרדי ברחבי הארץ שיש מסר אחד לציבור, ודאגה לשכבות החלשות". "אני יודע שיש ספקנים", הוסיף אטיאס, "אבל אנחנו נפתיע אתכם בהצלחה שלנו, וכבר מחר נתחיל לעבוד לקראת הבחירות".

המתווה עליו סיכמו ראשי ההנהגה הנוכחית קובע כי ישי יוסיף להיות השר הבכיר מטעם ש"ס, בעוד דרעי ימונה ליו"ר מטה הבחירות של ש"ס ויכהן גם כן כשר במפלגה הבאה. בנוסף, לפי המתווה שהוסכם על בכירי המפלגה, בהנהגת ש"ס יעמוד גם השר אריאל אטיאס, שסמכויותיו המיועדות טרם הובהרו. החלטות במפלגה, כך סוכם, יתקבלו על פי רוב בין השלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully