וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור סינדרלה: נעל עקב תואמת הובילה לכתב אישום

16.10.2012 / 19:53

בשבוע שעבר נעצר תושב באר שבע בחשד שפרץ לדירה בתל אביב, אך ברשותו לא נמצאו חפצים גנובים, להוציא נעל עקב. התעלומה נפתרה לאחר שבעלת הדירה הציגה במשטרה את הנעל התואמת

תושב באר שבע נעצר בשבוע שעבר בחשד שפרץ לדירה ברחוב מלצ'ט בתל אביב. מהדירה לא נגנב דבר והחשוד, שנעצר סמוך לדירה, הכחיש כל קשר למעשה. גם בחיפוש על גופו לא מצאו השוטרים דבר, למעט נעל אישה יחידה. למרות הראיות הקלושות, האריך בית המשפט את מעצרו. רק לאחר שהדיירת הביאה את הנעל השנייה, שתאמה בדיוק לזאת שנמצאה ברשות החשוד – הוגש נגדו היום (שלישי) כתב אישום בבית משפט השלום בתל אביב.

דניס אוגנסיאן נעצר ביום שישי לפנות בוקר, לאחר ששכנים בבניין מגורים ברחוב מלצ'ט בתל אביב חשדו כי מישהו פורץ לאחת הדירות, והזעיקו את המשטרה. שוטרי תחנת לב תל אביב, שהגיעו למקום, איתרו את אוגנסיאן סמוך לבניין ועיכבו אותו לחקירה. בדיקה שערכו השוטרים העלתה כי אחת הדירות בבניין אכן נפרצה. הפורץ שבר את דלת הזכוכית במרפסת בקומה השנייה, אולם הדיירת דיווחה כי לא נגנב דבר.

בעת שנעצר, הייתה ברשותו של החשוד נעל עקב של אישה. לחוקרים הוא סיפר שמצא אותה על הרצפה. לאחר מכן הוסיף שהגיע מבאר שבע למסיבה ברחוב אבן גבירול ורק עבר במקום. בדיקה העלתה כי לאוגנסיאן שמונה הרשעות קודמות, בין היתר בעבירות רכוש ואלימות. למחרת ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. בדיון בבית משפט השלום בתל אביב הודה נציג המשטרה לגבי הנעל כי "לא יודעים אם זה של המתלוננת". למרות זאת, כאמור, האריכה השופטת כרמלה האפט את מעצרו של החשוד בארבעה ימים.

בזמן הזה, הספיקה הדיירת להביא את בת הזוג של נעל העקב לתחנת המשטרה, שם נרשמה התאמה מלאה בין השתיים והוחלט להאשים את החשוד. היום הגישה נגדו מחלקת התביעות של משטרת מחוז תל אביב כתב אישום בגין התפרצות וגרימת נזק לרכוש במזיד, ובקשה למעצר עד תום ההליכים. סנגורו של אוגנסיאן, עורך הדין ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, מסר: "הדיון נדחה לצורך עיון מעמיק בחומר הראיות, שלאחריו נגיב בבית המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • פריצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully