וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצו לביתה של אם שכולה ולקחו מזכרות מבניה

יהושע בריינר

3.5.2012 / 9:48

לאחר ששכלה את שני בניה, נאלצה מרים פרץ להתמודד עם עוגמת נפש נוספת. הפורצים לקחו מזכרות אישיות מהבנים וכסף שהיה מיועד להנצחתם. פרץ: "מודה לאלוהים שאיש לא נפגע"

פשוט רוע לב: מרים פרץ איבדה את שני בניה, אוריאל ואלירז פרץ, במהלך שירותם הצבאי, ביתה כמעט נהרס וגם בעלה הלך לעולמו. כאילו זה לא היה מספיק, ימים ספורים לאחר יום הזיכרון, פרצו אלמונים לביתה, וגנבו מזכרות אישיות שנותרו לאם מבניה שנפלו.

המקרה אירע ביום שני האחרון, כאשר פרץ שבה לביתה שבגבעת זאב והבחינה כי הבית נפרץ, והגנבים נטלו עמם מזכרות אישיות יקרות של בניה ושל בעלה אליעזר שהלך לעולמו גם הוא, דרכו על תמונות של בעלה וגנבו סכום כסף גדול שהיה מיועד להנצחת הילדים. הפורצים ככל הנראה אף הבחינו בתמונות ילדיה ובעלה של פרץ, אך הדבר לא מנע מהם להמשיך בפריצה.

"זה קרה בערך בשעות הצהריים", מספר אביחי פרץ, בנה של מרים, "הם לקחו מזכרות, את טבעת הנישואין של אימא שלי וכסף שהיה מיועד למפעל ההנצחה. גם דברים שהביאו לאמא שלי של אלירז נגנבו, והשאלה המרכזית שעולה היא איך הם יכלו לבצע פשע כזה כשעיניהם של אוריאל ואלירז מסתכלות עליהם מבעד לתמונות שתלויות בבית? הרי הם הקריבו את עצמם למען האחר ולמען הזולת ולא עבור רמיסת זכויותיהם של אנשים אחרים. זה גורם לצער גדול".

"מאמינה שבסופו של דבר הטוב ינצח"

לדברי אביחי פרץ, בידי הפורצים עדיין האפשרות להחזיר את החפצים יקרי הערך הרגשי. "אנחנו משפחה שיודעת להעריך את החיים, ועברנו די כדי לדעת שאפשר להניח את האירוע הזה מאחור, אבל אנו מאמינים שהאדם הוא טוב וישר מטבעו", ציין הבן. "ההחלטה אם להחזיר את החפצים היא שלהם ואני מקווה שדווקא עכשיו, בימי ספירת העומר, נרבה באהבת חינם ונהיה טובים אחד כלפי השני".

מרים פרץ עצמה אמרה הבוקר כי הגניבה הזו היא בסופו של דבר "הבל הבלים" כהגדרתה. "אדם שאיבד את שני ילדיו יודע להעריך את העובדה שהם לא פגעו באף נפש, מכיוון ששום דבר לא יקר יותר מהחיים", אמרה פרץ. "אני מודה לאלוהים שאיש לא נפגע ואני מאמינה שבסופו של דבר הטוב ינצח, לא לדאוג". משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully